Rahtariperheitä

mur82
:wave: Lisää.. Onneksi meidän rahtariperheessämme ukko ajaa lyhyttä matkaa ja tulee joka päivä jossain vaiheessa kotiin nukkumaan! En tiiä, jaksettasko, jos ajas pitkää linjaa tai ulkomaille... Miten muilla?!
 
meillä mies ajaa onneksi kanssa aikas lyhyttä väliä ja tulee kotiin nukkumaan. Yleensä on iltavuoroja mutta myös väliin mahtuu aamuvuoroja ja silloin on onneksi illalla yhteistä aikaa ja viikonloput on vapaita =)
 
täällä myös rahtariperhe... :wave:
mies ajaa pitkää linjaa..(viisi pitkää yötä, taas ajaa saa, jos on onni myötä mä palaan takaisin...matti eskoa lainaten)
onnex ei enää oo ku vaan korkeintaan kolme yötä pois ja sit on pari päivää kotona..mut on tää rankkaa... jonkunhan sitä rahtiakin on tässä maassa ajettava!!!! =) =)
 
täällä myös! Mies tekee pitkää päivää, mutta nukku yönsä onneksi kotona =) liian vähän nähdään kun vielä on tuo rakennus projekti käynnissä.
nyt miehellä kesäloma ja ihan omituista kun aamulla vielä vieressä kun herätään ;)
 
rahtariperhe totta tosiaan!
Mies ajaa ulkomaille ja yleensä viikon pois kotoa yhteen menoon. :'( Mutta se hyvä puoli että on sitten vähän kauemmin kuin päivän kaks myös kotonakin kun nyt kotio asti tulee.Ja varsinkin näin kun olen vielä äitiyslomalla niin voi sitten vaiks kyläillä koko perheen voimin.Lapsia meiän pesueessa on kaks poika 10/02 ja tyttö 10/04 :flower:
 
me oltiin ennen, ukko ajoi "lyhyttä" vuoroo, päivät venyivät 10-13h ja minä yksin lasten kaa, mutta en valita se oli mahdollisuuus mulle saada jäädä kotiin. nyt ei aja enää kun irtisanottiin töistä ja nyt ollut kotona ja kohta uusia hommia jotta voin olla kotona lasten kaa
:hug:
 
Täälläkin rahtariperhe.. mies aika paljon poissa kotoa, öitäkin. Eikä tosiaankaan ole säännölliset työajat. MInä olen kotona 1v.3kk pojan kans ja seuraava on tulollaan tammikuussa. Välillä on aika ikävää, kun toinen on paljon poissa. Mutta onneksi on viikonloput edes vapaat!
 
Hede82
Täällä totta tosiaan myös yksi lisää! Mies pitää veljensä kanssa firmaa pystyssä ja joutuu tämän vuoksi painamaan töitä yötä myöten. Ajaa vain Suomessa. Ei pitäis valittaa ja aika hyvin tähänkin tottuu, mutta on se välillä aika rankkaa, toisaalta ei ehdi kyllästymään. Meillä 1v2kk ikäinen tyttö ja toisesta haaveilen, mutta mitenköhän sitä pärjää, varsinkin kun on koira ja kaksi kissaakin. Jos viitsitte niin kertokaa ihmeessä miten saatte lapset ja asunnon hoidettua yksin monta päivää...

Hede
 

Yhteistyössä