Raiskausko avioliitossa.......

  • Viestiketjun aloittaja todella epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti
todella epätoivoinen
Miten saan ukon pois kimpustani ??????????Seksiä ja taas seksiä ei mitään muuta.Jos tekee panna mieli niin yölläkin herätetään sitä varten , kun mun tekee taas mieli ja pakko antaa , muuten alkaa hirvee tappelu ja mykkäkoulu.Mä en vaan enää halua mua oksettaa jo se et ukko yrittää halatakin!!!!!!!!!!!!!!Mikä mua vaivaa??????????? :'(

Yksi seksailu alkoi hyvin , mutta loppui väkisin panoon..............
Ja vielä anukseen, vaikka sanoin ettei sinne ja se sattuu mutta ei auttanut...... Siinä meinas henki lähtee äijä innostui niin et painoi naamaaniki patjaan ,vaikka huusin et mä en saa henkee, lopeta #&%£$!*........#&%£$!* oli kipee pari päivää ja nyt on sitten pelkkä kosketuskin inhottavaa.Hänestä se vain meni hieman överiksi ja et oli kiihottavaa kun huusin.Ja jälleen et kun panetti niin pirusti...

Voiko avioliitossa olevaa yhdyntaa sanoa raiskaukseksi?????Musta tää oli sitä!!!!!!!!!!! :'( :'(

Illalla oikein pelkää ja alkaa päätä särkee ja sydän hakkaa, kun tietää et taas se tulee vaikka se onkin vain oma mies..........MITÄ MÄ TEEN???????????? :'(
 
Vaikeaa ottaa kantaa, kun ei tiedä minkälainen liitto teillä muuten on, mutta kaikella kunnioituksella vaikuttais, että sun miehelläs ei ole kaikki asiat ihan kunnossa. Ootko itse yrittänyt puhua aiheesta miehes kanssa? Jos hän on sitä tyyppiä, ettei suostu puhumaan, niin en osaa muuta sanoa kuin että pelasta itsesi ajoissa, ennen kuin saat pahempia traumoja. Ei kukaan saa pelätä omaa miestään -ties mitä fantasioitaan se vielä suhun koittaa. Ei väkivaltaa!
 
Reetta-Liina
Ei kannata katsoa tuollaista hetkeäkään enää. Miehesi luulee kai ettet ole tosissasi. Et voi antaa tuon jatkua, se vain pahenee tuosta. Kannattaa mennä terapiaan (jos miehesi suostuu) tai sitten vain pakkaat kamasi ja häivyt. Maailma on täynnä ihania miehiä. Ja vaikka kuinka rakastaisit juuri ja vain tätä ihmistä, ei hän ole sen arvoinen. Ei kukaan saa tehdä toiselle noin, kuten sulle on tehty. Ota vastuu sun onnesta ja lähde elämään elämisen arvoista elämää. Tsemppiä ja voimia. Juttusi järkytti.
 
Ota heti yhteys vaikka Turvakotiin, he osaavat neuvoa sinua siellä.

Raiskaus tapahtuu aina, jos toinen tekee toiselle jotain sellaista seksuaalisesti, jota tämä ei halua. Miehesi on sairas ja tekee rikoksen, jos hän herättää sut yölläkin ja VAATII seksiä. Seksin pitää olla molemmille vapaaehtoista. HÄIVY AJOISSA!
 
clivia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2004 klo 10:52 todella epätoivoinen kirjoitti:
Miten saan ukon pois kimpustani ??????????Seksiä ja taas seksiä ei mitään muuta.Jos tekee panna mieli niin yölläkin herätetään sitä varten , kun mun tekee taas mieli ja pakko antaa , muuten alkaa hirvee tappelu ja mykkäkoulu.Mä en vaan enää halua mua oksettaa jo se et ukko yrittää halatakin!!!!!!!!!!!!!!Mikä mua vaivaa??????????? :'(

Yksi seksailu alkoi hyvin , mutta loppui väkisin panoon..............
Ja vielä anukseen, vaikka sanoin ettei sinne ja se sattuu mutta ei auttanut...... Siinä meinas henki lähtee äijä innostui niin et painoi naamaaniki patjaan ,vaikka huusin et mä en saa henkee, lopeta #&%£$!*........#&%£$!* oli kipee pari päivää ja nyt on sitten pelkkä kosketuskin inhottavaa.Hänestä se vain meni hieman överiksi ja et oli kiihottavaa kun huusin.Ja jälleen et kun panetti niin pirusti...

Voiko avioliitossa olevaa yhdyntaa sanoa raiskaukseksi?????Musta tää oli sitä!!!!!!!!!!! :'( :'(

Illalla oikein pelkää ja alkaa päätä särkee ja sydän hakkaa, kun tietää et taas se tulee vaikka se onkin vain oma mies..........MITÄ MÄ TEEN???????????? :'(
Kyllä oli tosi rankkaa tekstiä.Miehesi on sairas,ei ihmiselle voi tehdä noin,hyi helvetti.
 
Aviossa oleva
Kamalaa! :( Ei rakkaalleen noin tehdä, seksi on kahden ihmisen välinen vapaaehtoinen asia, ei siihen saa toista pakottaa! Toi kuullosti kyllä aivan raiskaukselta, vaikka kyseessä on oma aviomiehesi. Sen rakastelun kuuluisi olla rakakudenosoitus toista kohtaan, ei siinä saa toista satuttaa tai pakottaa. Kokeile keskustella asiasta miehesi kanssa, yritä saada selvillä miksi hän käyttäytyy noin.
Muuten, onko tätä jatkunut pitkäänkin?
Voimia sulle!
 
KoalaMuori
Hirveää. voimia sulle! raiskaus on aina rasikaus, teki sen sitten apppi tai oma tai naapurin mies. lähde turvakotiin tai jonkun ystäväsi luokse(jolle voit asiasta puhua), älä kerro miehellesi missä oilet ja sovis ieltä käsin että meette yhdessä terapiaan. teko oli väärin ja varmasti järkytti ja haavoitti sinua paljon. Onko teillä muuten kaikki ok? onko tuota tapahtunut aiemmin? minusta et saa jäädä siihen , vaikak meihesi on sinulle varmasti raaks ja tärkeä. hän tekee kumminkin todella väärin etkä sinä saa alistua. avioliitoissa tapahtuu useammin raiskauksia kuin "sattumaraiskauksia " tapahtuu, mutta niistä on vain isompi kynnys hakea apua. mutta sinä' jaksat hakea apua ja tee myös rikosilmoitus jotta miehesi tajuaa ettei teko olluit oikein!
 
Että tuli paha olo sun puolesta... Oikein vilunväreet menee...

Ja selitykseksi ei todellakaan riitä "meni vähän överiksi". Seksi ei saa IKINÄ mennä överiksi niin, että toista todella sattuu ja joutuu pelkäämään. Kysy ihan suoraan mieheltäsi, että onko sinun haluillasi tai haluttomuuksillasi mitään väliä vai oletko vain "panopuu"? Ja on kyllä aika säälittävää mieheltä, että hänelle riittää kunhan vaan "saa", naisen fiiliksistä välittämättä. Luulisi, että seksi on muutakin kuin omien halujen tyydyttämistä.

Tommoselle riittää kumibarbarikin... :(
 
Ynnä muuta
Hmm...Vaikuttaisi seksuaaliseen tekoon pakottamiselta vähintään. Raiskaus on rangaistava teko olipa liitossa tai ei. Eri asia taas on teon todistettavuus. Mikäli miehesi kiistäisi tekonsa, miten voisit saada poliisin tai syyttäjän saatika tuomarit vakuuttuneiksi raiskauksen tapahtuneen, kun vain sinun kertomuksesi olisi ainoa todiste. Lääkärinlausunto kyllä auttaisi jonkin verran, jos on vammoja syntynyt. Tuskin tuosta miehellesi häkki kuitenkaan heilahtaisi.

Pyydä apua asiantuntijoilta. Täältä voimme vain toivoa miehesi järkiintymistä.
 
raiskauksia tapahtuu paljonkin parisuhteissa elävillä mutta asia yleensä jää ilmoittamatta eteenpäin...

kaikki seksiin pakottaminen on rinnastettavissa joko hyväksi käyttöön tai raiskaukseen... itse ehkä soittaisin tonne meitin perhesuunnittelu neuvolaan... siellä on ainakin tietoa minne pitää ottaa yhteyttä...
 
Pistä nyt ihmeessä tuommonen äijän kutale äkkiä luiskaan ja katsele maailmasta löytyviä ihania ja helliä miehiä. Niitä kyllä löytyy, usko pois. Älä pilaa elämääsi moisen kutjakkeen kanssa, hyi sentään.
 


Joo, ei.. Eroon tuosta! Toi oli raiskaus, tyylipuhtaasti. Ei sua vaivaa mikään, vaan miehes on nyt jotenkin kieroon kasvanut.
Mua ei ole koskaan raiskattu, pahoinpidelty kylläkin edellisessä avoliitossa. Minä lähdin, mutta se vei aikaa. Virallisille tahoille asiasta ilmoittaminen on todella hankalaa, enkä minäkään niin tehnyt. Tärkeintä on kuitenkin pelastaa itsensä tuollaisesta riistosuhteesta. Älä anna sen hämätä, jos miehesi joskus on tavallinenkin, tai jos teillä joskus on "ihan kivaakin". Tuo on väärin.
Tollaista älä siedä, ethän?

M, fingers crossed

 
Siis nyt nainen järki käteen, en voi kun kuvitella miten kamalaa on, mieheni työn takia meillä ei hirveesti seksiä harrasteta,meikä hän koskaa edes vonkaa jos en halua....

Mutta minusta tuntuu kyllä että sinun miehesi ei ole aina noin käyttäytynyt ja nyt käyttäytyy, on jotain tosi pahasti pielessä, turhaan kai yrität puhua ei varmaan kuuntele.luulen että hän käyttää jotain aineita, ei kukaan normaalisti herää yöllä vaimoa väkisin naimaan. Lähde hyvä ihminen pois!
 
todella epätoivoinen
Kyllä se sanoo rakastavansa mua........Mutta munsta jollain kierolla tavalla..........

Eipä meillä muutenkaan mene hyvin!Ainakaan minun mielestäni.No, ei tää kylllä ollut eka kerta , mutta sieltä törkeemmästä päästä kylläkin.

Eroa olen harkinnut ihan vakaasti ja kokoajan se pyörii mielessäni.Sen toteutus vaan ei tunnu kuitenkaan olevan niin yksinkertaista.Sitä on niin helppo sanoo että lähde, niin mäkin sanoisin, muttei se lähteminen tapahdu tostavaan.

Kiitti kuitenkin kaikille vastaajille !!!! :) Tämäkin rohkaisee mieltäni kummasti!

Kyllä mä tästä lähden, mutta sitä en tiedä milloin........... :/ :(
 
Reetta-Liina
Kyllä sun pitää lähteä ja heti. Ei tuo ole ihmisarvoista elämää. Ja sitähän voi sanoa rakastavansa, mutta teot kertoo kyllä todella vakavasta ongelmasta. Voimia vieläkin. Tee ratkaisusi pian.
 
cancer72
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.07.2004 klo 11:44 todella epätoivoinen kirjoitti:
Kyllä se sanoo rakastavansa mua........Mutta munsta jollain kierolla tavalla..........

Eipä meillä muutenkaan mene hyvin!Ainakaan minun mielestäni.No, ei tää kylllä ollut eka kerta , mutta sieltä törkeemmästä päästä kylläkin.

Eroa olen harkinnut ihan vakaasti ja kokoajan se pyörii mielessäni.Sen toteutus vaan ei tunnu kuitenkaan olevan niin yksinkertaista.Sitä on niin helppo sanoo että lähde, niin mäkin sanoisin, muttei se lähteminen tapahdu tostavaan.

Kiitti kuitenkin kaikille vastaajille !!!! :) Tämäkin rohkaisee mieltäni kummasti!

Kyllä mä tästä lähden, mutta sitä en tiedä milloin........... :/ :(
Mä oon todella raivoissani täällä sun puolesta........miten joku voi olla noin sairas mies!!!!!!!!! IHMISELLÄ ON VAIN YKSI ELÄMÄ, EI TOLLASEN MIEHEN KANSSA KANNATA SITÄ ELÄÄ.....ÄLÄ ALISTU, LÄHDE!!!!!!!!! :D :D
VOIMIA SULLE!!!!!!!!!!!! Ja sun miehes sietäs saada kunnon selkäsaunan....... \|O
 
Eufrosiina
Lain mukaan nykyään on olemassa sellainenkin kuin raiskaus avioliitossa.. minusta voit tuosta ihan hyvin nostaa syytteen, miehesi on väkisinmaannut sinut!! Ja myös väkivaltaa muutenkin on tuo, ei ketään saa tukehduttaa vaan kiihotuksen vuoksi!! Ota yhteys poliisiin!
 
Jos hän ei aina oo ollu tollanen niin nyt hän on sairas. On sairasta kiihottua ku toinen kiljuu kipeää!!!! Näi aattelisin. En sit tiiä miten noi aineet vaikuttaa. Tuo ei todellakaan ole rakastamista ja toisen kunnioittamista. Se on puhdas raiskaus!! Lähde pois, ellei miehesi lähde terapiaan.
 
todella epätoivoinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2004 klo 13:13 Anuliini kirjoitti:
Ihan selventääkseni juttuasi...Kauanko olette olleet yhdessä ja minkä ikäisiä olette?

Itsellä tuli mieleen heti tietynlainen kuva näistä em. asioista...
Olemme ollet 12 vuotta yhdessä ja meille on siunaantunut lapsiakin .Avioliitossa ollaan oltu kolme vuotta!!!!!!!!

Eikä äijä kyllä käytä aineita, tiedän sen taatusti. :(
 
spynde
Mun mielestä toi sun kertomas juttu on TOSI sairas!!!Jätä äijä heti!!!Aattele se voi sairaassa päässään tehä jotai teijän lapsille!!!Sinuna en kyllä miettis hetkeäkään kävelyä poliisin tai sosiaalityöntekijän juttusille..koska ennemmin tai myöhemmin ,jos annat tapahtua noin se äijäs voi hajottaa sut enempi ihmisenä ja onkohan sitten sulla mahdollisesti edessä mielisairaala...ikävää..Mut mieti oikeesti.LÄHTEMINEN ON PARAS VAIHTOEHTO..ja kyllä kai sulla on sukulaisia jonne voit mennä aluksi tai kyllä sossukin kai auttaa jotenki..esim.väliaikainen asuminen turvakodissa!!!
 

Yhteistyössä