Raivostuttava naapuri!!

  • Viestiketjun aloittaja Just..
  • Ensimmäinen viesti
Just..
Meillä on (kerrostalossa) naapuri joka valittaa kaikille joka asiasta! Viimesin juttu oli valitus isännöitsijälle että meidän koira haukkuu päivät yksin täällä kämpässä.. Muuten hyvä mutta mies lähtee klo 4 aamulla töihin ja ottaa koiran aina mukaansa.. Itkenkö vai nauranko:):)
 
Kaverin alakerran naapuri valitti että kaveri kävelee liian lujaa omassa asunnossaan - kaverilla muovimatto ja käy nukkumaan joka ilta viim. 21 kun on aikainen herätys.. Sit se keksi että kaverin luota kuuluu häiritsevää koiran haukuntaa, mutta entäs sit kun siinä asunnossa ei oo ikinä koiraa käynytkään ainakaan kaverin 6-vuotisen asumisen aikana? Nyt se ei enää uskalla valittaa, kun isännöitsijä on antanut 2 varoitusta ja seuraavasta napsahtaa häätö tälle valittajalle.
 
Just..
Siinä olikin sitten vähän enemmän selvittämistä kun tämä ihanuus huomasi että meidän pojalla oli silmäkulma mustana(kaatui pyörällä) ja täti soitti soskuun että poikaa pahoinpidellään jatkuvasti ja meillä tapellaan! Ja tuo oli niin hevonsontaa kun vaan voi olla..
 
Ja mun kaverin kissa käy salaa, siis kaverin tietämättä öisin naapureiden puutarhoissa mylläämässä. Kissan on nähty laskeutuvan hänen parvekkeelta. Kaveri lupasi palkkion, kun joku kuvaa sen kiipeämässä takaisin kolmanteen kerrokseen betoniseinää pitkin.... :D
 
Just..
Alkuperäinen kirjoittaja Nasta Pimu:
Ja mun kaverin kissa käy salaa, siis kaverin tietämättä öisin naapureiden puutarhoissa mylläämässä. Kissan on nähty laskeutuvan hänen parvekkeelta. Kaveri lupasi palkkion, kun joku kuvaa sen kiipeämässä takaisin kolmanteen kerrokseen betoniseinää pitkin.... :D
Se on varmaan se batcat:) Tai ennemminkin spidercat:)
 
XXS
Mullekin on aikoinaan naapuri tullut valittamaan, että mun koira haukkuu jatkuvasti ja että telkkaria huudatan niin, että heille saakka kuuluu. Mulla ei vaan sattunut olemaan sen enempää koiraa kuin telkkariakaan. Sen jutun jälkeen ei se naapuri edes tervehtinyt :kieh:
 
"Sinisiipi"
Minulla on naapurina erittäin rasittavaa tyyppiä oleva henkilö.Kaiken aikaa naputtelee vasarallaan,pudottelee lautapinoja,vetelee huonekalujaan pitkin poikin,naputtelee hiljaa seiniin,ym.ym.Asiasta on valitettu isännöitsijälle,ja asun Satolla vuokralla.Saton isännöitsijä ei tunnu piittaavan valituksista ym.Tämä asunto ja häiriköijä on Järvensivulla---Tampereella.Käsittämätöntä miksi yksi saa mellastaa yötä päivää,häiritä muiden kotirauhaa.
 

Yhteistyössä