Rakas, sinusta on tullut pullukka! -sarjaan etsitään nyt pariskuntia!!!!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja :DDD
  • Ensimmäinen viesti
:DDD
Subilla alkaa uusi sarja Rakas, sinusta on tullut pullukka!
Rakas, sinusta on tullut pullukka! -sarjaan etsitään nyt pariskuntia, jotka ovat olleet yhdessä pitkään, mutta joista vain toisen vyötärömitta on kasvanut vuosi vuodelta.

Puoliso on seurannut turhautuneena vierestä, kun ennen normaalipainoinen kumppani on kerännyt kiloja kuin huomaamatta.

Subin sarjassa pariskunnat lähtevät mukaan painohaasteeseen ja kumppanista tulee lihonneen puolison henkilökohtainen kuntovalmentaja. Ammattilaiset auttavat paria tavoitteessaan.

Palkinntona on rahaa sen mukaan, mitä enemmän kiloja karisee.

Rakas, sinusta on tullut pullukka! alkaa - Ilta-Sanomat

:D
 
maisa & m
Jep me oltais tonne sopiva pari. Miehelle tuli samaa tahtia kiloja kun mulle, raskausaikana siis, 20 kiloo. Multa ne vaan lähti noin kuukaudessa synnytyksen jälkeen, mieheltä ei. Mutta siltä kannalta ei käytäs tohon kun jos yritän neuvoo miestä että missä on sokeria ja missä piilokaloreita ja muuta niin tokaisee että anna minun syödä rauhassa! Ja että ei tarvii neuvoo.
 
"Juudit"
[QUOTE="vieras";26672208]se oli jotenki hirvee se hakulomake :D mitä pullukka tekee tms. jotenki ihmisarvoa loukkaavaa :D[/QUOTE]

Mä kiinnitin asiaan kanssa huomiota! aika törkeän kuuloista oli ja se että rakoileeko suhteenne? onko tämä biimeinen toivo...? Ihan kuin se parisuhde olisi niistä kiloista kiinni....

Mä miehelle kans heitin että osallistutaanks, oon ite se pullukka :D

Mietin kyllä että ketä kiinnostaa katsoa...?
 
:DDD
[QUOTE="Juudit";26672403]
Mietin kyllä että ketä kiinnostaa katsoa...?[/QUOTE]

joo, samaa mietin. ekaa jaksoa voi vilasta mut luulen ettei tuu tollasta katottua sen pidemmälle.
 
Ilmoittaakohan mun mies mut tuonne :D

Painoin 48 kg kun tavattiin...nyt "hieman" enemmän :snotty:

Ekana voisin syödä sikana, jotta olisin tosi läski sarjan alkaessa. Ja sitten tiputtaisin kilot (ne lähtee multa helposti, tiedän sen) ja saisin rahaa :cool:

...tosin "kumppanista tulee lihonneen puolison henkilökohtainen kuntovalmentaja"-kohta voisi olla se, mihin loistava suunnitelmani kariutuu :LOL:
 
Me haettiin tohon sarjaan, en tiedä vielä päästäänkö. Itselleni on aivan sama miten päin ja onko noloo mutta jos laihdun menemällä tohon sarjaan ja rahaakin voi saada niin eipä siinä ole paljoa hävittävää. Ei kukaan sitä sarjaa kuitenkaan katso enkä välitä muutenkaan siitä mitä muut ihmiset ajattelee, varsinkin jos sitten olen paljon laihempi XD
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26672220]ai ei saa hakea jos molemmat on lihonu?? vaan toisen pitää olla pullistunu?[/QUOTE]

Saa varmaan hakea, mutta pitää päättää kumpi on virallinen pullukka...
 

Yhteistyössä