Rakastuin Turkissa

  • Viestiketjun aloittaja Riitta-Liisa 20
  • Ensimmäinen viesti
Riitta-Liisa 20
Oon ihan sekasin.. olin yhen ystävättären kaa turkissa viikon lomalla ja sit tutustuin yhteen komeeseen tarjoilija poikaan.. se on 25v ja oli tosi kohtelias... ja sit meni niin et menin sen kanssa sänkyyn.. kolme kertaa loman aikana..

kotiin paluu oli ankeeta ja kun on vähän sellainen olokin viel et enää haluis jatkaa mun poika kaverin kanssa.. petin sitä siellä.. sydän ja mieli on nyt kuitenkin turkissa..

Mitä teen??
 
Riitta-Liisa 20
se kyllä vakuutti että oon oikee sille.. ja haluais tulla suomeen käymäänkin.. mut minne laitan sen mun kundi kaverin sit?? ollaan seurusteltu sen kaa kolme vuotta.. ja nyt nyt tuntuu ettei se oo enää oikee
 
vieraana
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Muutat turkkiin ja hankkiudut raskaaksi sille miehelle ja elätte onnellisina elämänne loppuun saakka :heart:
Jospa ei tartte enää hankkitua vaan onnellinen vahinko on jo päässyt sattumaan ;)
Ap, ei sit ei muuta kuin maha pystyssä muutat Turkkiin ja sanot sille lomaromanssille, että tässä me nyt ollaan :)
 
LEP
Alkuperäinen kirjoittaja Riitta-Liisa 20:
se kyllä vakuutti että oon oikee sille.. ja haluais tulla suomeen käymäänkin.. mut minne laitan sen mun kundi kaverin sit?? ollaan seurusteltu sen kaa kolme vuotta.. ja nyt nyt tuntuu ettei se oo enää oikee
Kyllä ne tuolla etelässä osaa aika hyvin vakuuttelunsa. ;) Ja tottuneet tekemään sitä joka viikko. Antoiko se sulle numeroaan ja pyysikö soittelemaan tms. Ja oma mies tuntuu ettei ole oikea, niin sitten varmaan olisi syytä lopettaa suhde, kerta pettäminenkään ei tuottanut vaikeuksia sulle.
 
ULLA50V
Ei kannata rakastua. Käy vain Turkissa pitämässä hauskaa aina miesten kanssa!

Itse menin Turkkiin aina ilman miestä ja hauskaa kyllä oli. Sai valita oikeastaan, että kenet otti.
 
Otan osaa
Turkkilaiset miehet on aika eri maailmasta kuin suomalaiset. Rakastuvat helposti, mutta eivät osaa rakastaa naistaan sitten pidemmän päälle, vaan kohtelevat häntä huonosti. Eivät pysty tasa-arvoiseen parisuhteeseen, kun heillä ei ole mallia sellaisesta. Menevät myös mielellään ja helposti sänkyyn turistien kanssa, kun turkkilaiset tytöt eivät anna: niidenhän täytyy olla neitsyitä mennessään naimisiin. Ei millään hirveällä rasismilla, mutta olen elänyt turkkilaisen tytärpuolena, tuntenut paljon turkkilaisia ja ollut myös monta kertaa kyseisessä maassa.

Kerro miehellesi pettämisestäsi. Se on ainut suoraselkäinen vaihtoehto. Ja jos suhde ei tunnu oikealta, niin jätä miehesi. Hän ansaitsee hyvän parisuhteen, jossa tulee rakastetuksi ja jossa voi luottaa toiseen. Sinäkin ansaitset.
 
vieraana
Alkuperäinen kirjoittaja Riitta-Liisa 20:
Oon ihan sekasin.. olin yhen ystävättären kaa turkissa viikon lomalla ja sit tutustuin yhteen komeeseen tarjoilija poikaan.. se on 25v ja oli tosi kohtelias... ja sit meni niin et menin sen kanssa sänkyyn.. kolme kertaa loman aikana..

kotiin paluu oli ankeeta ja kun on vähän sellainen olokin viel et enää haluis jatkaa mun poika kaverin kanssa.. petin sitä siellä.. sydän ja mieli on nyt kuitenkin turkissa..

Mitä teen??
Voi sua pientä ressua :(
Tottahan ne tarjoilijat siellä on kohteliaita...tietty juomarahojen toivossa. Ja tokihan ne toivoo saavansa myös piirakkaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Alkuperäinen kirjoittaja Riitta-Liisa 20:
Oon ihan sekasin.. olin yhen ystävättären kaa turkissa viikon lomalla ja sit tutustuin yhteen komeeseen tarjoilija poikaan.. se on 25v ja oli tosi kohtelias... ja sit meni niin et menin sen kanssa sänkyyn.. kolme kertaa loman aikana..

kotiin paluu oli ankeeta ja kun on vähän sellainen olokin viel et enää haluis jatkaa mun poika kaverin kanssa.. petin sitä siellä.. sydän ja mieli on nyt kuitenkin turkissa..

Mitä teen??
Voi sua pientä ressua :(
Tottahan ne tarjoilijat siellä on kohteliaita...tietty juomarahojen toivossa. Ja tokihan ne toivoo saavansa myös piirakkaa.
Kyllä niille aina lihapiirakka kelpaa :xmas:
 

Yhteistyössä