Rakastunut amerikkalaiseen mieheen ja hän

  • Viestiketjun aloittaja big ho
  • Ensimmäinen viesti
minä


Taas kävin päivittämässä tietoja ;)
Kai sulla on joku takuuvuokra alla siinä sun asunnossa, jonka voi periä heinäkuun osalta?
Voih, tuskin maltan odottaa että pääset Craigin luo, menette naimissin, puhutte englantia toisillenne ja saatte pian yhteisä lapsia ?
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Taas kävin päivittämässä tietoja ;)
Kai sulla on joku takuuvuokra alla siinä sun asunnossa, jonka voi periä heinäkuun osalta?
Voih, tuskin maltan odottaa että pääset Craigin luo, menette naimissin, puhutte englantia toisillenne ja saatte pian yhteisä lapsia ?
..ja minä opettelen sillä välin kirjoittamaan suomeksi ;) ;)
 
mary
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Ei mun tarvi kysyä pojan isältä koska se ei oo huoltaja. En mä voi elää elämää niin et mun pitäs silt kysyy mitä saan tehä. Ootte te hassuja.
Mietipä jos lapsi olisikin isällä ja kävisi vain sinua tapaamassa. Yhtenä päivänä isä ilmoittais tai vain katoais lapsen kanssa toiselle puolelle maapalloa. Olisiko se sinusta oikein? Sitten mies vaan sanois sulle, että mähän oon yksinhuoltaja. Ei mun sulta tarvi mitään kysyä.
Aikuistu jo hyvä ihminen!!
 
mary
Alkuperäinen kirjoittaja Nikittönnä:
Big ho, onko siust lasta kohtaan oikein, et sie riistät häneltä isän? Tiiät sie, et isä voi siittä huolimatta vaikeuttaa maasta lähtöä, jos haluaa?
Tätä jo käskin hänen miettiä mutta jätti sitten kommentoimasta...

 
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten niin kesken? Onko suhteessa joku vmp?
vmp? Mun pitää tehdä päästös 2 viikon sisäl.
Miksi juuri kahden viikon sisällä?
Mun pitää muuttaa siihen mennes jos haluan jatkaa suhdetta.
voi vittu, oletko tyhmä?? jos joku antaa aikarajan sulle nii eikö pitäis jo hälyytyskellojen soida?? tosirakkautta kameran kautta :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Ei mun tarvi kysyä pojan isältä koska se ei oo huoltaja. En mä voi elää elämää niin et mun pitäs silt kysyy mitä saan tehä. Ootte te hassuja.
siis hän luovutti sulle vaan spermaa?? mä luulin et täällä etsitään isä lapselle vaikka kiven ja kannon alta :eek:
 
mm
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
eihän sitä lasta saa viedä ulkomaille toisen vanhemman lupaa jos on yhteishuolto! BIG HO!!!
Ei mulla ole yhteishuoltoja.
Saatko sä elatusmaksuja lapsen isältä? Onko se tunnustanut isyytensä?
Ainakin lapsi tapaa isäänsä joten eiköhän tuo pojan ole silloin tunnustanut. Ainakin luulisin niin.
 
Marilii
Harvinaisen kauan on ketju pysynyt 'asiallisena', pidetäänkin se semmoisena niin saadaan seurata tätä draamaa koko kesä. Tai ainakin niin kauan, kunnes ap vaihtaa mannerta.
 

Yhteistyössä