Rakenne ultran sukupuoli arviot, kuinka luotettavia?

Elikkäs tänään sitten käyty tommosessa rakenne ultrassa. Minut ultrasi lääkäri ja hän sanoi nähneensä lapsella kivekset ja pippelin eli siis poika olisi tulossa.


On kokemusta kuinka luotettavia nää lääkärien antamat rakenneultra sukupuoli arviot on?
 
Mulle sanottiin rakenneultrassa, että vahva tyttöepäily ja tyttö syntyi. Siskolle taas sanottiin varma poika ja tyttö syntyi. :D Ja yhdelle ystävälle sanottiin, että tyttö tulee ja 30+ viikoilla ultrassa tarkentui sitten pojaksi. Että en sit tiedä kuinka luotettavia. :D
 
No itsellä se tilanne, että lapsi vänkyili kohdussa mitä ihmeellisimmissä asennoissa. Lääkärillä kesti tunti saada kaikki kuvattua. Joten mietin vain, että voikohan tuohon nyt luottaa. Lapsi oli lähinnä kasvot mun selkärankaan päin. Ja sitten lääkäri pani mutkin kierimään ultraus pöydällä kyljeltä kyljelle. Että olipas harvinaisen hankalaa.
 
Mulle on 3x poika luvattu rakenneultrassa ja kolme poikaa mulla on :) Myös tuttavapiirissä on lupaukset pitäneet aika hyvin paikkansa. Yhdellä tosin toista kaksosvauvoista luultiin pojaksi aluksi mutta kaksi tyttöä sieltä tuli.
 
Mulla 9 lasta ja 9 lupausta ultrasta,ja aina osuneet oikeaan=)vaikkakin silloin ensimmäisiä odottaessa
Ultrat oli ihan eri luokkaa kuin nykyiset ja rakenneultrat tehtiin aiemmilla viikoilla kun nt ultraa ollut.
Eli rv 17 paikkeilla. Mä oon aina luottanut ja tosiaaan nappiin osunu:D
 
Hmm... serkulleni luvattiin kaksosraskaudessa ensin tyttöä ja poikaa, sitten myöhemmin kahta poikaa, loppupelissä syntyi tyttö ja poika.
Tuttavalle annettiin varma poikalupaus, niin varma, että kaikki hankittiin pojalle - noh, tyttöhän sieltä sitten tuli.

Totuus on, ettei mitään voi tietää varmaksi ennen kuin lapsi on maailmassa. Itse luotan siis tasan siihen - ja onnekseni meidän tirriäinen oli siveä eikä kertonut siis kumpaa sukupuolta on. Säästyypähän siltä turhalta mietinnältä, kun ostaa kaiken unisexina. :) Kunhan on terve, millään muulla ei ole väliä.
 

Yhteistyössä