Rakennetaanko tukiverkko pk-seudulle? (aloitus löytyy 20-30-v. osiosta)

Koska keikun juuri kahden ikäryhmän rajalla, päädyin postittamaan avauksen tuonne nuorempien ketjuun, ja laittamaan tänne tämän linkin.

Tarkoituksena olisi siis saada kasaan aktiivinen joukko naisia, joiden kanssa jakaa niin äitiyteen kuin koko elämän kirjoon liittyviä asioita :). Lue ilmoituksesta tarkemmin.
 
Hyvä idea!
Itse olen 34v kahden tytön (3v ja 9kk) kotiäiti Helsingistä (viime kesänä muuttanut tänne eikä tukiverkkoa todellakaan ole ehtinyt tulla ) ja erittäin tervetullutta on juuri tämän tapainen porukan kokoaminen, siis että saa jakaa lapsi-asioita mutta myös ehdottomasti muitakin asioita, toisten vastaavassa tilanteessa olevien kanssa. En ole henkeen ja vereen äiti, siis lapset on tärkeitä tietenkin ja elämää erittäin paljon rikastuttavia, mutta en koe itseäni sellaiseksi joka lapsi ja kotielämän tiimellyksessä unohtaisi itsensä jonnekin tai sitten että yrittäisin olla jokin supermutsi tai täydellinen kotiäiti ja pitää itseni, kotini ja lapseni täydellisessä kunnossa ja järjestyksessä.Tavallinen tallaaja siis olen, joka kaipaa kaikenlaisia uusia kavereita jakamaan arjen kiemuroita ja muita juttuja. Fb:ssä löytyy kyllä esim. sellainenkin kuin "Äidit vailla ystävää"- ryhmä jossa äidit ympäri Suomea voivat etsiä uusia tuttavuuksia ja juttuseuraa. Olen kyseisessä ryhmässä ja me pk-seudun äidit järjestimme yhdet treffit jo, uusi suunnitteilla. Ryhmä siis koko Suomen laajuinen, että ihan pelkästään pk-seutulaisille vois tietty
oma ryhmä olla...
 
Moi vaan tiitiäinen! :) Tuonne alkuperäiseen ilmoon on tullut jo aika monta vastausta, siirry sinäkin sinne kirjoittelemaan? En lähtenyt omine lupineni siirtämään sun viestiä kuitenkaan. Missäpäin Helsinkiä asustelet?

Tosiaankin, myös muuta elämää on kuin lapset + raskaus, enkä minäkään ajattele kaikkien mahdollisten tuttavien tai edes eri tilanteessa olevien hyvien ystävien olevan mun lisääntymisestäni superkiinnostuneita... Toki asiasta voi jutella, mutta kyllä edelleen kiinnostaa myös harrastukset ja mitä maailmassa tapahtuu.

Superäitiyden ongelmia en ole vielä kohdannut (no, raskauskin on vielä alkuvaiheessa), mutta en jaksa ottaa mitään paineita. Elämä on nykypäivinä jotenkin ylihygieenistä - lähden itse siitä liikkeelle, että kunhan ei junan alle juokse tai koiranp*** syö, niin ollaan päästy jo pitkälle :D.

Mutta jatketaan juttua tuolla 20-30v.-osiossa, niin kaikki on samassa paikassa.
 

Yhteistyössä