Rakennetaanko tukiverkosto Treen seudulle?

Olisin kans kiinnostunut tapaamaan uusia perheitä. Tukiverkkoa meillä on mummujen ja pappojen suhteen hyvinkin Tampereella, mutta uusia tuttavia niitä tarvii aina!

Itse olen 36 v. ja poika täyttää lokakuussa 3v. ja masuasukin pitäs syntyä alkuvuodesta 2013.
 
Heips!
Tänään tavattiin pienellä, 4 äidin porukalla puistossa, ja uudet treffit sovittiin ensi viikon keskiviikoksi klo 9.30. Paikkana olisi Tammelantorin viereinen leikkipuisto ja sateen sattuessa angry bird leikkipaikka Koskikeskuksen yläkerrassa. Tervetuloa mukaan!
 
  • Tykkää
Reactions: Sispaliini
Ilmoittaudun mukaan. Asusteltu on Tampereella jo useampi vuosi, mutta ei täällä muutamaa ystävää ja työkavereita isompaa tukiverkostoa oikein ole. Sukulaiset asuvat kaukana. Perheeseen kuuluu 5-vuotias esikoinen ja masuvauva, jonka arvioitu maailmaansaapumisaika on 02/2013.

Seuraavaksi lähden ihmettelemään miten täällä voi lähettää sen yksityisviestin. :)
 
Heippa!

Minäkin mielelläni ilmoittautuisin mukaan ja myös sinne facebookin puolelle. Olen 38-vuotias kahden alle 3-vuotiaan tytöntyllerön äiti :)

ps. "ylläpitäjälle" yksäriä laitettu ;)
 
Viimeksi muokattu:
Onko mitenkään mahdollista päästä mukaa jo nyt, kun 30 tulee täyteen vasta tammikuussa? Tuo 20-30v. tuntuu aina olevan kaikessa juurikin niitä alkupään äitejä, ja koen olevani kovin ulkopuolinen. Ymmärrän kyllä jos ette halua "alaikäisiä" joukkoonne mukaan.

T: Manna* ja neitokainen pian 10kk
 

Yhteistyössä