Rakenneultra kätilöopistolla - kertovatko sukupuolen...?

Ollaan menossa tosiaan kättärille ultraan, ja haluttaisiin tietää kumpika olisi tulossa.. Kuultu ollaan, että nimenomaan kättärillä suhtaudutaan tosi nihkeästi sukupuoli-tiedusteluihin. Ekasta ei haluttukaan tietää, joten ei kokemusta kyselyistä.

Onko jollakin muulla kokemuksia, ootteko kuitenkin saanu tietää? Uskaltaako kysyä...Ja mahtaisiko joku tietää jostakin heinäkuussa voimaan astuneesta ohjeesta, että jos vanhemmat haluavat tietää sukupuolen, se yritettäisiin selvittää???

Kiitos!
Sinuhe
 
Meile kerrottiin, täti oli mukava ja jutteli ja kertoili samalla kun ultrasi ja sanoin sitten että jos sattuu jalkoväli näkymään niin saa toki kertoa ja tätihän kertoi mitä näki. Sanoi kyllä että ultra ei koskaan oo kauheen varma, eli elkää nyt kaikkea vaaleanpunaiseksi vetäkö. :D
Ultra oli heinäkuussa ja silloin oli seinillä semmoiset laput että ultrahuoneisiin ei lapsia ja rakenneultratutkimuksessa emme selvitä sukupuolta.
 
meille kerrotiin myös .mutta vinkkinä sanoisin että kysy asiaa vasta lopussa kun kaikki tärkeät asiat on ensin katsottu.(joka paikassahan siellä lukee että sukupuoli ei ole tutkimuksen tarkoitus jne...)näin ainakin meillä suhtautui sit siihen sukupuolikysymykseen lempeästi eli kertoi mielellään veikkauksensa :) mutta sanoi myöskin että lopullinen varmistus tulee sit tammikuussa :)

naistenklinikalla 3 vuotta sitten eivät kertoneet sukupuolta,tokaisi hyvin napakasti että "en nähnyt".voihan se tosiaan olla et ei olis osannutkaan veikata kumpi tulossa.
mä taas olen kuullut että kättärillä helpommin kertovat sukupuolen.siitä tais muutenkin tänä vuonna olla juttua että periaatteessa niiden pitää kertoa sukupuoli jos vanhemmat sitä kysyy...
 
Me olimme juuri viiko sitten rakenneultrassa Kättärillä. Kun kätilö oli katsonut kaikki rakennejutut yms. niin hän kysyi, että haluammeko tietää että kumpi tulossa. Tottakai halusimme ja sanoi, että näyttää enempi pojalta, mutta huhtikuussa sitten saatte varmuuden. :whistle:

Tosin vuonna 2006 esikoisen raskauden aikana kun kysyin, että kumpi tulossa niin kätilö vain totesi, että se ei kuulu tähän tutkimukseen. Eli saattaa olla aika paljon kätilöstäkin kiinni että kertooko vaiko ei. =)
 
Mulle ainakin kerrottiin. Eikä edes sanonut, että ei ole varma. Kävin rakenneultrassa Kättärillä tasan kk sitten. En itse kuitenkaan vaaleanpunaisia vaatteita rupea ostelemaan ;). No meillä on jo yksi tyttö, niin vaaleanpunaiset seinät löytyy jo valmiiksi. Katsotaan joutuuko niitä muuttelemaan.
 

Yhteistyössä