Rakkaan poismeno

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Greene:
se on siis tullut kohdalleni, mitä olen aina pelännyt, mies kuoli 1½ vkoa sitten :'(
Onnettomuus. en halua puhua siitä enempää.

Esikko 3½v ihmettelee ja toteaa, kun isiä ei enää ole ja isi on mennyt taivaaseen. kuopus 2v3kk vaan on ja leikkii, onneksi ei vielä oikein ymmärrä.

:'(

13.10 olisi hautajaiset, mitenhän mä niistä selviän :'(

Yhdessä oltiin 4v4kk, naimisissa 3v7kk, 2 ihanaa poikaa, oma koti ja piha..

Onneksi on laaja tukiverkko ja lapset, ne auttaa jaksamaan ja pitää ohjat käsissä :flower:

Tästä vasta 2v5kk, kun menetin äitini äkillisesti, että miten tätä sontaa jaksaa sataa niskaan? :eek:

Mä vaan annan yhden neuvon; Rakastakaa toisianne ja jos rakkaus ei riitä, niin erotkaa, mutta elkää ikinä pitäkö toista itsestäänselvyytenä! :hug:
Tämä ketju tuli tänään mieleeni ja halusin "toivottaa" sinulle jaksamista huomiseen päivään.Muistelin että hautajaiset on 13.10. :hug:
 
summer07
Jos voisin henkäistä yhdenkään raskaan huokauksen puolestasi
itkeä yhdenkään kyyneleen puolestasi,
kärsiä edes hetken surua ja ja ikävää puolestasi,
mikä sinua auttaisi ja lohduttaisi, niin sen tekisin!
Mutta sydämessäni olen ajatuksin luonasi
ja pyydän sinulle apua, lohdutusta ja voimaa tulevaan.

Osanottoni koko perheelle ja läheisille....
 
Kovasti voimahaleja lähetellään täälläkin. Itku tulee kun edes ajattelee, kuinka joutuisi saattamaan oman rakkaansa viimeiselle matkalle. Kuulla sen kamalimman äänen mitä maa päällään kantaa; kun mullalla arkku peitetään. Monta ystävää olen hautaan saattanut, mutta miten ihmeessä kestäisin jos rakkaani, ja lapseni isä poistuisi kokonaan.

Voimia kovasti tulevaan! :hug:
 
:hug: Sitä kummasti ihminen menee sanattomaksi tälläisen surun kohdatessa toista,vaikka haluaisi lohduttaa,niin sanoja vain ei tule ...,vaikka itsekkin on kokenut saman,niin siltikään ei tunnu oikeita lohdutuksen sanoja löytyvän.Voimia ja jaksamista sinulle ja lapsille.
 

Yhteistyössä