Rakkauslauluja..

  • Viestiketjun aloittaja susi
  • Ensimmäinen viesti
susi
Etsiskelen häihin sopivia lauluja ja listaakin jo löytyy, mutta vielä olisi hakusessa lisää. Kaipaisin ehdotuksia?Oma pää kun ei meinaa enää toimia :D
Mielellään vähän rokahtavampaa..Kiitos avustanne!
 
Hei tässä listaamiani lauluja, joita omiin häihin halusin. Noista valitsin mm taustamusiikkia ruokailun ajaksi. Livenä kuultiin myös osa lauluista.

Finlanders: Oikeesti
Nina Tapio: Elämän syliin
Leif Wagner: romanssi
Matti&Teppo - Minä rakastan sua
Hymni rakkaudelle


Mikko Leppilampi & Nina Tapio: Jotain jää
Antti Tuisku: Valovuodet (Varjosi jäi)
Sir Elwoodin hiljaiset värit - Älä mee
Joel Hallikainen ja Timo Koivusalo Yhdessä olemme ehjät
Koivusalo&Hallikainen- Ole siinä
Timo Koivusalo Entä sitten
Johanna Kurkela - Häävalssi
Kim Lönnholm - Minä Olen Muistanut (Finland ESC NF 1989)
Yö - Tie Sydämeeni
Yö - Rakkautta vain
Yö - Hengissä
Yö - Rakkaus On Lumivalkoinen
Suvi Teräsniska - Hento kuiskaus
Fruits Basket- Häävalssi (stella)
Yö - Pettävällä jäällä
Jari Sillanpää - Valkeaa Unelmaa
Puolikuu - Ota Minut Nyt
Taivaassa tavanneet
Kaija Koo - Erottamattomat
Leevi and the Leavings - Kyyhkynen ja kyykäärme
Zen cafe: Todella kaunis
Dingo: Kulkuri ja kaunotar
Tauski: Sinä vain
Johanna Kurkela: Sun särkyä anna mä en
 
sdgvkjnwte3456
Huohh mä niin vihaan tuota tahdon oikeesti olla sinun rallatusta....:DDD Se on niin muka kaikkien parejen biisi ja jokatoisella tutulla soittarina kun ukko soittaa.. ja sit aina baariin mentäessä joku känniläinen uskaltautuu laulamaan sitä emännälleen
 
Alkuperäinen kirjoittaja sdgvkjnwte3456:
Huohh mä niin vihaan tuota tahdon oikeesti olla sinun rallatusta....:DDD Se on niin muka kaikkien parejen biisi ja jokatoisella tutulla soittarina kun ukko soittaa.. ja sit aina baariin mentäessä joku känniläinen uskaltautuu laulamaan sitä emännälleen
Mä kans vihaan sitä, mut mun mies taas tykkää hirveesti! :D Joo, ei soitettu meidän häissä sitä. :snotty:
 
susi
Alkuperäinen kirjoittaja KorpiKuusenKasvattaja:
Alkuperäinen kirjoittaja sdgvkjnwte3456:
Huohh mä niin vihaan tuota tahdon oikeesti olla sinun rallatusta....:DDD Se on niin muka kaikkien parejen biisi ja jokatoisella tutulla soittarina kun ukko soittaa.. ja sit aina baariin mentäessä joku känniläinen uskaltautuu laulamaan sitä emännälleen
Mä kans vihaan sitä, mut mun mies taas tykkää hirveesti! :D Joo, ei soitettu meidän häissä sitä. :snotty:
Tuo Oikeesti biisi on ihan nätti ja sanat on kauniit, mut en myöskään halua sitä eistettävän, koska soi joka paikassa ja on menettänyt "hohtonsa"..harmi.
 

Yhteistyössä