Raksista lapsi ystävällisempi paikka............

Ewi
TÄssä pari vinkkiä Raksin myyjille miten voivat kehittää ruoka paikkaansa--------->>>TOivon pystyvät ottamaan kritikiä vastaan paremmin lukemalla.......eilen eivät ottaneet kuuleviin korviisa kassalla????
|O :kieh: Itte vaadin raksiin lasten hoito pistettä + tarjoilioita kanta asiakkaille.....Kerranki kun saa istahtaa valmispöydän ääreen niin joutuu koko ajan ramppaa pöydästä tarjoilu paikalle??? +ittellä ja itteni ukolla aina pitsan syönti kilpailu=lasketaan jälelle jääneistä pitsan reunoista kumpi saanut syötyä enemmän pitsan paloja???? Sanon tässä kohden miehillä etu matka kun eivät joudu saman aikaan tunkee pikku pään suuhun lasagnea???TOivon siis lasten hoitaia + syöttäjiä raksiin.......TOinen juttu Raksiin pakko saada perhe paikat missä vauvan hoito pöytä ruokapöydän vieressä. EIlen tultiin valittaa ku vaihoin PYlen vaippaa ruoka pöyällä.......itteni mielestä ok asia teen niin myös kotona????? KOlmas juttu raksin mainoksiin esimerkki missä murkku ikäset +vanhemmat cool juttu ruokailla yhessä...ITtemme esi murkku meni eri pöytään raksissa eilen istuu?? LUulen huono mainonta raksilla+ittellä tuli kurkku kipeäksi kun huusin toiseen pöytään Viiville
 
kertokaa
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Ewikin palannu :D Mut siis osa asiaa totta, esim saniteettitilat ala-arvoiset eikä pikkuasiakkailla mitään paikkaa missä vaihtaa vaippa.
Onko tolla Ewillä oikeasti noin huono kirjoitustaito? Vai yrittääkö vaan olla vitsikäs? Mua ei kyllä oo ikinä naurattanut noi kirjoitukset, menee vähän yli mulla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Ewikin palannu :D Mut siis osa asiaa totta, esim saniteettitilat ala-arvoiset eikä pikkuasiakkailla mitään paikkaa missä vaihtaa vaippa.
Jos hinnat halutaan pitää alhaalla, niin jostain on karsittava.
No on niil muilki paikoilla joku laveri vara kyhätä seinään missä pikkulapsi makaa vaikkei hienoja systeemejä olekaan. Yhessäkään raxissa oo nähny mitään sellaseen viittaavaa.
 
Ewi
Itteäni ei naurata :kieh: TArviiko tulla itteäni syyttä kirjotus virheistä jos asia tärkeä???Itte kirjotan tunne tyrskyissä TOivon vihdoin kuulee raksin myyjä mitä aattelen asiasta??
 

Yhteistyössä