Raskaana/ei raskaana?

N23
Hei, kyselisin sellaisilta joilla ehkä mahdollisesti ois jotain samankaltaisia kokemuksia..



Eli siis minulla on kuukautiset olleet myöhässä kolme päivää(raskaus mahdollinen), lisäksi on alavatsan vihlontaa, pahaa oloa, palelua iltaisin, itkuisuutta. Olen kuitenkin parikin testiä tehnyt jotka näyttivät negatiivista.

Tänään aamulla vessassa vuoto alkoi ihan ykskaks ja laitoin tampoonin. Parin tunnin päästä kun otin sen pois mukana tuli outo harmahtava möykky, muistutti enemmän jotain pussia(en ole koskaan nähnyt vastaavaa). Sen jälkeen vuoto loppui kuin seinään eikä ole ollut sen jälkeen.



Mitä ihmettä tämä voisi tarkoittaa? Onko kenellekkään sattunut mitään vastaavaa?



Olen todella hämilläni.. :/
 
N23 , moikka! täällä selaillessani löysin tälläisen ketjun johon ei oo kukkaan sulle vastanna...(=
täällä yksi joka on kamppaillut 2kk ololla raskaana vai ei ...
on pahoinvointia mitä ihmeellisimmistä asioista ja joskus pitkin päivää..
tekee mieli mitä ihmeellisimpiä asioita ja kiihdyn tunne tilaan kuin tilaan nollasta-sataan sekunnissa!
menkatkin on ollut myöhässä ja kerran kun menkat oli myöhässä 7päivää alkoivat ne pelkällä "ruskeilla paakuilla".. en tiedä auttaako tämä mitenkään mutta hengessä mukana ;)
 

Yhteistyössä