Raskaana olevalle herkkäihoiselle hyvä kosmetiikkasarja? Erityisesti ripsari hakusessa.

  • Viestiketjun aloittaja pakkelia nassuun
  • Ensimmäinen viesti
pakkelia nassuun
Eli olen käyttänyt lähinnä Lumenea ja se on kyllä sopinut tosi hyvin lukuun ottamatta silmien ympärille laitettavia tuotteita (rajauskynä käy). Mikä olis hyvä korvaava sarja? Pitäisi ehdottomasti olla hajusteeton. Lumenellakin on joku sensitive maskara, mutta siinäkin taisi olla pellavansiemenöljyä, ja myyjä alkoi miettiä voinko käyttää sitä kun eihän pellavansiemeniä sais edes syödä raskausaikana (joo, en tiedä minäkään saako enkä ollut tullut edes ajatelleeksi..) joten en sitten ostanut sitä.

Eli suositelkaa hyvää kosmetiikkasarjaa, ripsaria, ja jos joku tietää saako pellavansiemenöljyä panna ripsiin (--> varisee silmiin) niin kertokaa ihmeessä :D
 
"aapee"
Minkä hintainen tuo Clinique on? Piti vielä lisätä että olis plussaa olla kohtuuhintainen, kun ei koskaan tiedä mistä tämä atooppinen iho tykkää ja mistä ei, tympäisee jos jää hirmukalliit sit käyttämättä..
 
"aapee"
Öö. Siis sä olet vaan raskaana :) voit laittaa ihan vaan herkkäihoisille tarkoitettuja tuotteita
Tarkoitus oli etsiä vähän vinkkejä näistä :) kun Lumenea olen lähinnä vaan aiemmin käyttänyt. Apteekissa olen vähän katsellut mutta ei ole varaa maksaa 30-40e ripsiväristä jota en edes tiedä voinko käyttää, kun pitäisi kokeilla ensin. Ja marketeista ei hirveästi löydy sensitive-ripsivärejä, jotkut haiseekin ihan kamalille.
 

Yhteistyössä