Raskaana olevat tyypin 1 diabeetikot

Heips!
Aattelin tämmösen alottaa, ku en löytäny tällästä ketjuu ja ne mitkä jostain netin syövereistä löysin, oli jo "kuihtuneet"/ vanhoja/ hiljentyneet. Diabetesfoorumissa/ kohtauspaikaltakaan en löytäny mitäään (saa neuvoa ja/ tai ohjata tällaisiin ketjuihin, voi olla, etten vain osaa :ROFLMAO:

Onko täällä ykköstyyppiläisiä raskaana? :) Ois kiva saaha vertaistukea, vaihella ajatuksia ja intoilla ja kauhistella raskausaikaa. Toki saa myös tulla hölötteleen, vaikka raskausaika oiskin jo ohitse:D

Minoon 25v. tyär ja t1d ollu vuodesta 2002, eli kohta 16 vuotta:D Rapatessa roiskuu ja nyt on mulle ja hellulle tulossa vauva lokakuussa! :love: Kaikki jännittää ja mietityttää; hobis oli raskauden alussa 8,jotain ja nyt 6,7 viimesin. Kaikki menny niiin hyvin ku vaan voinu mennä, mut nytpä jännäillään, tuleeko se paljon puhuttu sokerivauvao_O Synnytys mietityttää, samoin tää @3#$%& sokrujen heittely! Negatiivisuuttakin oon jo saanu äitiyttäni kohtaan, vain koska oon diabeetikko.

Miten muilla menneet raskaudet, miten insuliinintarve muuttunu ja raskauden oireita?
 

Yhteistyössä