Raskaana seksiä??

Moikka..

Olen rv 32+3 ja olemme mieheni kanssa seksiä yrittäneet jo monesti.. Juttu ei vain tahdo oikein luonnistua, kun on jo niin iso vatsa.. :$ Mies on yleensä ollut "takapaikalla" tai sitten suun kautta.. :D anteeksi kammottavat kuvailuni.. :LOL: Missä asennossa te harrastitte/harrastatte seksiä, kun olitte/olette raskaana.. Lisäkiloja on tullut jo melkein 12, eli mikään pienivatsainen en siis ole.... =) Kyllähän sitä aina soveltaa voi, mutta sitä mukavinta asentoa ei ole vielä löytynyt.. :( anteeksi edelleen nämä pervessit juttuni..
Ja kiitos kovasti avusta.. :heart:

VT ja masun asukki (Julius) rv. 32+3 :heart: :heart:
 
kyllähän se selällään taikka kylellään onnistuu :LOL: :LOL: :LOL:
Itsellänikin oli niin valtava vatsa ettei tosiaan muut asennot onnistuneet toisaalta eipä mulla ollut kyllä halujakaan ihan loppupuoliskolla mutta lieneekö epämukavuus myös syynä :eek: Lykkyä pyttyyn ja luovuutta peliin hahhaaa..

Toista odotellen rv 7+6 :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja dindei:
kyllähän se selällään taikka kylellään onnistuu :LOL: :LOL: :LOL:
Itsellänikin oli niin valtava vatsa ettei tosiaan muut asennot onnistuneet toisaalta eipä mulla ollut kyllä halujakaan ihan loppupuoliskolla mutta lieneekö epämukavuus myös syynä :eek: Lykkyä pyttyyn ja luovuutta peliin hahhaaa..

Toista odotellen rv 7+6 :D
Kiitos, kokeillaan tänä yönä vielä(ehkä), kun lapset mummolassa viettämässä kesälomaansa.. Ei edellisissä raskauksissa ollut juurikaan halujakaan, mutta eilen telkusta tul jotain ohjelmaa, missä oli seksiä.. Tuli sellanen, että nyt on pakko saada.. anteeks toistamiseen nämä mun karmeat selittelyt..
:LOL: :D

VT
 
mulla hävisi esikoisen raskausaikana halut melkein heti ja välillä satunnaisesti suostuin pupuiluun mutta tässä ei ole vielä ollut sitä pelkoa B) Asioista on hyvä puhua niiden oikeilla nimillä jos joku niistä sätkähtää jättäköön lukematta :LOL: :LOL:
 
Meillä on onnistunut vielä ihan mainiosti, vaikka mullakin on tosi iso maha. Takaapäin, minä selälläni ja mies kyljellään, molemmat kyljellään, minä selälläni ja mies "polvillaan".. Mielikuvistusta kehiin, niin onnistuu jos haluttaa :)
Meillä on molemmilla oikeastaan koko raskausajan halut vaan kasvaneet. Ehkä siksikin on asennot löytyneet aika helposti. Ihan lähetyssaarnaaja ei onnistu kuitenkaan :LOL:

Nyt rv 32+5 ja meno ei ole hiipunut :p
 
Mulle tullut painoa vähän päälle 10kg raskauden aikana ja nyt on viikkoja kertynyt jo se 39+1. Eilen viimeksi harrastettiin seksiä ja ei se maha nyt NIIN paljon edessä ole etteikö pystyisi missään asennoissa harrastamaan..:D

Lusikka toimii vaikka olis miten iso maha kun mies on sun takana kyljeltään.
Ratsastaa voit jos vaan pystyy ilman että itseään sattuu.( Pieni etukeno auttaa ainaki mulla)
Takaapäin luonnistuu vallanmainiosti.......;)
Pöydän tmv korkeamman päälle ite vaan selälteen ja ukko hutkimaan...:D

Mukavia hetkiä kokeiluun..;)
 
Kyllä meillä heiluteltiin ekaa odottaessa peittoja tooodella ahkerasti, ja sama meno jatkuu nyt kakkosta odotellessa. Ja vattan koko meni kaikkien käyrien yli.. Sitten ku maha on iso, niin nainen päällä, lusikka tai sitten takaapäin on varmaan ne helpoimmat asennot. Ja kukaan ei käske pysymään sängyssä, voi olla helpompaa vaikkapa nojata johonkin seisovaltaan. Mä uskon 100-prosenttisesti siihen, että ahkera peitonheilutus läpi koko raskausajan tosissaan vaikuttaa siihen synnytyksen käynnistymiseenkin. Meillä esikoinen lähti syntymään rv 38, yllättäen seksin jälkeen ;)
 

Yhteistyössä