Raskaana vai ei? Milloin te olette plussanneet / tehneet testin

  • Viestiketjun aloittaja "raskaanako"
  • Ensimmäinen viesti
"raskaanako"
Hei, ehkäisyä minulla ei ole ollut käytössä elokuusta 2014 eteenpäin. Yhdyntöjä on ollut vähintään 2x/vk.

Tässä kuussa kuukautiseni ovat myöhässä, taino eivät ole vieläkään alkaneet. 22.11 niiden piti alkaa mutta ei ole näkynyt. Käytän myös kännykkäsovellusta olikohan womanlog tai vastaava, jonne olen merkannut kuukautiskierron + muut tarvittavat tiedot. Sovellus näyttää päivän milloin kuukautisten pitäisi alkaa. Tähän asti ovat alkaneet juuri silloin, kun sovellus on niin väittänyt.

Päivämäärät milloin aikaisemmin kuukautiseni ovat olleet:

Syyskuu 27.09-02.11

lokakuu 25.10-30.10

marraskuu 22.11-27.11 - Pitäisi olla, mutta ei ole.

Osaako kukaan tämän perusteella kertoa, milloin kannataisi tehdä toinen testi?
Tänään 25.11 tein aamulla, mutta negatiivista näytti. Hain kaupasta tänään 2kpl kotiin valmiiksi.

Missä vaiheessa olette itse plussanneet? :)

Kiitos<3
 
Ovulaatiopäivästä laskien 13-14 päivää. Kolme kertaa haalea plussa ensin, vahvana vasta yli 15 päivää oviksesta. Edellisistä menkoista laskien onkin sitten vähän eri näköistä lukemaa, eli 1. kp 45, 2. kp 42 ja 3. kp 29.
 
alkuperäinenkirjoittaja
Okei pippurihäntä ;O

Perjantaina tein testin, negaa näytti ja heitin roskikseen.. myöhemmin samaan roskikseen olin heittämässä roskia ja testiin oli ilmestynyt 2 viivaa?! Mitähän tässä pitäisi nyt sitten uskoa...
Toki uusi testi kannattaa tehä, mutta hämää tuo yhtäkkiä tullut plussa..
 
Roskisplussat voi hämätä kyllä, en muista merkkiä, mutta jotkut testit antaa niitä aina. Tätä viimesintä plussaa mulla edelsi yks roskishaamu, yks oikee haalea plussa ja sit vasta kun DPO 15 niin kunnon plussa. Testaapa huomenna uudestaan!
 
Plussasin kun kuukautiset oli noin 2pv myöhässä. 1 viiva ilmestyi ja tulkitsin negaksi. Testi jäi kuitenkin pöydälle ja siihen ilmestyi heikko toinen viiva. Huonosti näkyi ja olin todella epävarma tuloksesta! Tämä taisi olla sunnuntai ja keskiviikkona testasin clearblue digitalilla selkeän plussan. Olin tehnyt viikkoa aikaisemmin puhtaan negan. Nyt viimeisellä kolmanneksella :)
 
Viimeksi muokattu:
Plussasin 2 pv ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa eli dpo 12. Nyt siitä on vasta 4 päivää eli voi yhä osoittautua vaikka ihan kemialliseksikin, mutta joka tapauksessa silloin sain ihan selkeän plussan. Mutta sun kannattaa ap kuitenkin vielä testailla jos vuoto ei ole alkanut, koska luonnollisessa kierrossa on ihan mahdollista ovuloida tavallista myöhempään tai ovuloida jopa kaksi kertaa! Eli toivotaan parasta :)
 
aplähettäjäraskaanako
Heips,
Ihana kuulla, että joillain on ns. roskishaamu ollut plussa! Ajattelin huomenna tehdä aamulla kolmannen testin! Ensimmäinen täysin nega (siitä ei tullut edes roskishaamua), toinen nega, josta tuli roskishaamu ja nyt jännäillään mitä huomenna testi sanoo! :I
 
Kääk!
En tiedä koska mulla oli ovulaatio, mutta jätettiin ehkäisy pois edellisten menkkojeni (1.-6.11.) jälkeen. Toissapäivänä e h k ä plussasin, mutta viiva oli tosi heikko? Tänään tein toisen testin ja viiva oli jo paljon punaisempi... En silti tiedä uskallanko ilakoida!? Olen tehnyt raskaustestin viimeksi joskus vuosia sitten teininä, joten ei ole ihan tuttua hommaa mulle! Voisitteko ehkä tulkita kuvasta mitä mieltä olette? Raskaana vai ei? plussaa vai ei
 
Viimeksi muokattu:
ap raksaana(ko)
Blue-bell - kyllä tuo selvästi on plussa! Hirmusesti onnea! <3

Itselläni ei ole tapahtunut minkäänlaista edistystä! :( kuukautisia ei näy, parikertaa kirpassu vatsasta mutta mitään muuta ei ole. Testit näyttäneet negaa (roskishaamua lukuunottamatta).
Jos odottelisin ensiviikonloppuun ja sitten varailis lääkärille aikaa... :eek:
 

Yhteistyössä