Raskaana vai ei ?

Heii, en saanut ensimmäiseen viestiini vastauksia joten toivoisin että saisin tähän. Elikkäs olen 16 vuotias ja jotenkin tuntuu että saattaisin olla raskaana 13 viikolla. Tein testin ensimmäisellä viikolla ja se näytti negatiivista, nojoo sillon sen ei kuuluisi edes näyttää mitään kun on vasta niin alku. Mutta joo outoa tässä on myös se että kuukautiseni tulevat, mutta olen yrittänyt pudottaa painoani jonkun aikaa mutta tuntuu ettei se paino putoa ja vatsakin tuntuu vain kasvavan. En ole kenellekkään kaverille puhunut tästä koska heidän mielestä tämä pelkoni ei voi olla totta. Ai niin unohdin sanoa että syön e pillereitä mutta silloin 13 vk sitten mulla jäi pieni tauko niin pelko syntyi. Mitään oireita ei ole paitsi että vatsaan kipuja välillä on. Olis kiva jos sanoisitte mielipiteen voiko tämä pelkoni olla totta, vai onko tämä vain harhaluuloa??? :eek:o
 
Vaikia se on sanoa oletko raskaana, sillä oireet ovat hyvin vaihtelevat kaikilla ja kaikilla ei niitä ole välttämättä ollenkaan. Tee uusi testi tai pyydä pääst äterveyskeskuksen kautta raskaustestin tekoon, sillä saat varman vastauksen. Meidän arvuuttelu raskaudestasi ei ole viisasta on 50-50 mahis olla oikeassa.
 

Yhteistyössä