Raskaana vai väsynyt?

Hei, olen käyttänyt usean vuoden e-pillereitä. Olen syönyt niitä joka päivä mutta ajoitus ollut vähän mitä sattuu. Kuukautiset on tullut aina pilleritauolla.

Aloitin huhtikuussa kesätyöt. Olen laihtunut muutamassa kuukaudessa muutaman kilon. Harrastan liikuntaa päivittäin. Yöt nukun 7-9tuntia. Syön terveellisemmin kuin aikaisemmin. Käyn vähän ylikierroksilla.

Nyt viime kuukautiset jäivät tulematta kokonaan, myös kivut jäivät pois. Kp 41/28 ja ruennut tulemaan erilaisia oireita..
-noin viikon oli nipistelyä alavatsassa
-huimausta
-pientä lämpöilyä 36.8-37.3 aamuin illoin alkanut pari päivää sitte
-iltaisin palelua
-kauhea väsymys mutta ei varsinaisesti nukuta, (vapaa päivinä en nuku pitkään)
-vatsa turvonnut
-viikon nukuin oikein hyvin, nyt saa rampata yöllä 3-5kertaa vessassa
- välillä pientä pahoinvointia ennen ruokaa vaikkei olisi edes nälän tunnetta

Olen tehnyt viimeksi eilen raskaustestin ja negaa näyttää. Voisinko olla silti raskaana? Vai käynkö vain liikaa ylikierroksilla josta johtuva väsymys vie voiton? :) Kertokaa kokemuksianne! Lääkäriin tarkoitus varata aika alkuviikosta :)
 
Mulla teki stressi alkuvuodesta sen että menkat jäivät täysin väliin. Seuraavat tulivat ihan ajallaan... Ikinä ennen ole käynyt niin sen 12 vuoden aikana kun menkat on ollut. Kävin lääkärissä yksityisellä, sillä mahdollisuus raskauteen oli suuri (ja toivottu), lysti maksoi 200e :p En hätäilis, ellei sitten ole kovaa alavatsakipua tai seuraavatkin menkat jää väliin.
 

Yhteistyössä