Raskaana, vaikka testit negoja?

Eli siis oireita on pahoinvointi, rintojen arkuus, turvotus ja mieliteot. Ja ehkä isompana oireena mulla on menossa jo kp48!! Edellisessä kuussa kp41 alko menkat, mutta söin vielä minipillereitä ja ihan miten sattuu, nyt sit jätin ne kokonaan pois. Mun normi kiertokin ollu aina pitkä 34pv.

Mut siis joo viimeisimpänä tehny lauantai aamuna clearbluen digitaalinen testi ja sekin nega. Joko siis rupeen epäilee että jossain joku vika vai vieläkö voin toivoa raskauden mahdollisuutta?
 
Mulla ainakin minipillereiden lopetus pisti kierron sekaisin. Tässä toista lasta kovasti toivotaan ja nyt on jo pillereiden lopettamisen jälkeen kp 42 kun pillereitä syödessä kierto oli 28-30.
Viim. Menkat olleet 20.6 ja pillerit lopetin 3.7 eikä vieläkään ole minkään näköisiä vuotoja näkynyt. Pari testiä olen tehnyt ja negaa näyttänyt niinkuin epäilinkin.
 
Valitettavasti naisen kroppa on semmoinen että ihan klassisia raskausoireita voi kyllä tulla vaikka ei raskaana olisi. Usein vielä tietty silloin kun eniten raskautta toivoisi, nim.Kokemusta On.
Jos sulla on ovulaatio jääny tulematta niin voi kierto heitellä paljonkin ja tietty jos olet juuri pillerit lopettanut niin kierto voi hakea paikkaansa pitkäänkin.

Mutta koskaan ei voi olla varma mistään, joten onnea jos tilanne onkin toivottu!
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeful-84

Yhteistyössä