Raskaana viikoilla 6+, mä kuolen tähän väsymykseen

Pari viikkoa sitten tosiaan plussasin.
Mä en muista et ekassa raskaudessa olis ollut mitään tällaista väsymystä. Vai johtuuko siitä, että nyt on esikoinen huollettavana ja joka omalta osaltaan myös pistää väsyneeksi.
Joka tapauksessa tää on ihan karmeeta! Tuntuu ettei mitään jaksa tehdä. Onneks oonkin nyt etähommissa jonku aikaa, joten ei tartte aamusin saada itteensä ihmisen näköseks :D

Mies on aamulla vieny esikon hoitoon, sit herään ja alan tekemään koulutehtäviä. Mitään muuta ei sit jaksakaan. Ku haen esikoisen hoidosta (seki tuottaa ongelmia), loppuilta menee maatessa ja tuntuu ettei jalta liiku mihinkään. Ei jaksa ajatella siivoamista tms. Pari koneellista tiskiä saatan laittaa pyörimään ja vaatetta sen yhden koneellisen, keittiönpöydät pestä ku ruokaillaan mutta muuten täällä onki ihan hirveen näköstä.. :snotty:

Onneks on vielä se jatkuva yökötys rinnalla nii varmasti jaksaa :D
Miestä käy vaan sääli :D
 
"alma"
Vän sama fiilis, viikkoja nyt 14. Uskon, että johtuu siitä, että on se yksi lapsi hoidettavana. Ekan raskauden aikana sai rauhassa maata sohvalla kaiken vapaa-ajan, nyt tarvis koko ajan tehdä jotain.
Mutta kai tämä tästä helpottaa, mulla on onneks kyllä muuten hyvä olo. Tsemppiä!
 
Mullakin oli tolkuton väsymys kakkosen odotuksen alussa. Esikoinen oli vuoden ja kotona mun kanssa, heräili aikasin aamulla. Vaikka toi väsymys oli sitä laatua et olisin ollu kuolemanväsyny vaikka olisin saanu nukkua 12 tuntia.
 
Itse odotan esikoista ja mulla oli viikoille 16 asti hirveää väsymystä. Mitään muuta en tehnyt kuin kävin töissä ja nukuin.. Silti vaikka nukuin todella hyvin ja todella pitkiä unipätkiä niin ei mikään riittänyt. En edes kavereita jaksanut nähdä tai käydä missään ekaan neljään kuukauteen.. :D Nyt taas loppuraskaudessa on uniongelmia..
 
"marianna"
Et kuole, usko mua :D En kuollu minäkään vaikka nukuinkin jo niin paljon, että tuntuikin jo ihan vainaalta. Nyt viikkoja 11 ja helpottanut kuluneen viikon aikana. Illalla edelleenkin menen jo puol kasi nukkumaan kun ei vaan jaksa, mutta päivät on alkanut jaksaa onneksi.
Ei minullakaan muissa raskauksissa tällaista ole ollut ja kolmas tulossa, se väsymys oli ihan murskaava.
Lepäile nyt vaan mahdollisimman paljon, niin helpottaahan se edes vähän oloa kun väkisin kukkuminen.
 
Levätä kyllä saan ja nukunkin pitkiä yöunia mutta alkaa tuossa puol kuuden aikaan illalla olla jo ihan nukahtamispisteessä. Oonkin muutamana päivänä ottanut sitten vielä sillon torkut ja laittanu samalla lapselle muumit tietokoneelta tulemaan :D

Mua vaan kalvaa se, että ku tietää että pitäis siivota mutta ku ei jaksa. Ja harmittaa että mies joutus sit tekee lähes kaikki kotityöt. Jos nimittäin kehtaisin niin mä makaisin koko päivän tekemättä mitään, ei huvittais eikä kykenis :D
Vaikka ei mies ole mitään valittanut mutta kun tiedän, että hänkin on väsynyt omista hommistaan ja illalla miehellä myös opiskeltavaa niin ei tässä sitten juuri kumpikaan kykene suuresti kotitöitä hoitaa. No kaippa tähänkin sikalaan tottuu...
 

Yhteistyössä