Raskaana

Hei, en löytänyt sellasita ketjua jossa olis odottajia.
Laitan siis uuden ketjun.
Tarkoitus olis kai vaan höpötellä niitä näitä raskauteen liittyvistä asioista.
Niskapoimu ultrasta, rakenne ultrasta, neuvola käynneistä jne..
Mulla itsellä on laskettu aika syyskuun 22. 2013 ja kuudes lapsi tulossa. Olen 35 vuotias ja tämä nuorin on eri isän kanssa kun 5 vanhempaa.
Aluks vähän pelotti, tai oikeastaan vieläkin tulee hetkiä kun miettii että mitenköhän sitä jaksaa yövalvomiset, mutta kai se on ihan luonnollista että miettii tollasia.

Kun aloin odottaa tota viidettä, vanhimmat lapset oli häpeissään että miks meillä pitää olla niin paljon lapsia, mutta jostain syystä koko konkkaronkka on innoissaan tästä uudesta tulokkaasta :)

Onko teillä muilla ennestään lapsia? Jos on niin montako? Miten he on suhtautuneet? Entä lähipiiri?
Mulle on ainoat negatiiviset kommentit tulleet vanhempien lasten isältä.
Läheiset ystävät on kai vielä enemmän innoissaan kuin minä itse :)

Jahas, toivottavasti ketju saa paljon vastauksia ja keskustelua.
 
Pakko vastata ja onnitella :)
Itse en ole raskaana, mutta minulla on 3kk ikäinen poika. Neuvolaan pääsi tosi hyvin, kun asutaan pienellä paikkakunnalla ja niskapoimu-ultra ja rakenneultra tehtiin Kysillä.

Minkä ikäsiä lapsesi ovat?
 
17, 16, 13, 13 ja 8
Itse täytän just 36 :)
Mut ihana kun vastasit.
Mä olen metsästänyt ihan hulluna halpoja kestovaippoja ja vaunuja.
Huutonetissä olis vuoden 2001 brio yhdistelmät jotka on kokeiltu, vaan ei käytetty, ihan virheettömiltä näyttää kuvan mukaan ja ne olis vielä suomessa valmistettu.
Toisaalta olis ihana ostaa ihan uudet emmaljungat--mutta se hinta hirvittää :)
 
Jahas, täällä on niin hiljaista että kattellaan joskus myöhemmin jos vaikka jokuolisvastannut. Kävin tuolla mitäs nyt puolella katsomassa ja on niin pahantahtoista ja ilkeää porukkaa että en taida viitsiä enempää lueskella. Tää puoli mikä olis kivampi on liian hiljainen. Lähden siis etsimään jotain kivampaa odottaja palstaa =)
 
Kannattaa suosiolla mennä tuonne odotuspuolelle jos haluaa ahkerampaa kirjoittelua. Täällä on aina kovin hiljaista.

Mitäs nyt -puoli ei vaadi kirjautumista, joten meno on sen mukaista. Ei siis eroa kauheasti Suoli24:sta.

Vaunuasiaan tulin alunperin kommentoimaan. Me ostettiin huhtikuussa syntyneelle pojallemme Carenan yhdistelmävaunut. Uutena hinta oli 170e ja mun mielestä on toiminut erinomaisesti. On heittoaisa, irrotettava pehmeä koppa. Kaiken kaikkiaan perusvaunut erinomaiseen hintaan.

Onnea pikkuisesta!
 
Meillä on Brion yhdistelmävaunut, saatiin minun siskon muksuilta. Ovat kohta 8 vuotta
vanhat vaunut, mutta todella hyvät. Asutaan maaseudulla, joten teitä ei aina ole aurattu
kun lähden pojan kanssa vaunuilemaan. Renkaatkin ovat kuin uudet, vaikka siskolla on
kaksi lasta ja molmepien kanssa on vaunuillut todella paljon.

Kuinka on raskaus sujunut?
 
Raskaus on sujunut hyvin, kiitos kysymästä :)
Briolla oli aika kivat yhdistelmät noi uudet mutta vaunukoppa oli liian lyhyt.Se sama ongelma on kyllä kaikilla muillakin nykyään. Puolivuotias mahtuu vielä toppavaatteissa mutta vuoden ikäinen ei millään... Mä nukutan mielellään pihalla, ja jotenkin vaunukoppa tuntuu turvallisemmalta kun ratasistuin.
 
Tuo on totta että Bion vaunuissaon lyhyt vaunukoppa. Poitsu tulee ensi viikolla 4kk ja tuntuu että hän ei mahdu kunnolla enää talvivaatteissa vaunuihin. Ainakaan jos vaunuissa on lampaantalja ja makuupussi. Mutta onneksi taljaa ei enää tavitse laittaa ja makuupussi on käytössä vain kovilla pakkasilla.

Mä nukutan kans pihalla ja en ainakaan vielä voisi kuvitella että laittaisin pelkkiin rattaisiin nukkumaan :)
 
Tääl olis kanssa uusperheen äippä 32.v. itselläni on edellisestä liitosta poika 9.v ja tyttö 8.v, avomiehelläni on edellisestä liitosta poika 5.v. Nyt odotamme ensimmäistä yhteistä lasta ja LA 3.10.2013. ihan helppoa ei oo uusperheen elämä ollut mutta rauhottumaan päin ehkä jo. kovasti kaikki iloitsee tulevasta perheen jäsenestä.
 

Yhteistyössä