Raskaana(?)

Olen 15-vuotias tyttö Varsinais-Suomesta. Minulla on maailman ihan poikaystävä. Nyt on kuitenkin mahdollisesti käynyt niin, että ehkäisystä huolimatta sitä ollaan paksuna. Ilmeisesti nyt viedään jo yhdeksättä raskausviikkoa. Minulla oli veristä vuotoa, joka kesti pari päivää ja oli todella niukkaa. Tulkitsin nämä kuukautisksi, koska kuukautiseni eivät ole muutenkaan kuin pari päivää pitkät ja niukat.

Sitä ne eivät kuitenkaan ilmeisesti olleet. Tein eilen raskaustesti ja uusin sen tänään, plussasin molemmat. Tein testit äitini kanssa, joka on kannustanut minua kaiken tämän keskellä, koska olen vastuullinen ja minulla on kokemusta pienten lapsien hoidosta.

Poikaystävä on ollut myös innoissaan, koska me olemme molemmat todella lapsirakkaita ja olemme puhuneet että haluaismme molemmat lapset nuorena (ei kuitenkaan ihan näin nuorena ajateltu). Eli lapsi aiotaan pitää ja se todellakin on tervetullut ja rakastettu.

Olen kuitenkin vähän shokissa koska olen aina pelännyt raskautta ja synnytystä jotenkin alitajuisesti ja nyt se sitten on totta! Samalla pelkään kamalasti keskenmenoa... Haluaisin vertaistukea ja ihmisiä jotka todella voivat ymmärtää tämän hetkisiä tunteitani! Samalla olen onnesta sekaisin ja samalla täysin kauhuissani. 9 viikon aikana masu ei ole mielestäni ainakaan kasvanut, ehkä se on jotenkin pinkeämpi kuitenkin... Rinnat eivät ole aristaneet ja ovat muutenkin melko normaalin tuntuiset. En oikein tiedä miltä tämän kuuluisi tuntua. :D

Kauhulla odotan sitä kun kaverit alkavat huomata että mahassani tapahtuu jotain. Olen todella laiha, joten pienikin masun kasvu huomataan kyllä nopeasti. Miten teillä muilla nuorilla on koulussa alkaneet ihmiset reagoida? Nyt kun vielä tulee kesälomakin ja nään suurimman osan kouluporukoista vasta syksyllä kun masun kasvu on jo todella huomattavaa. Voi apua...
 
Sain itsekkin tietää 15 vuotiaana olevani raksaana, iästä huolimatta päätimme poikaystäväni kanssa pitää tämän lapsen. Nyt olemme molemmat 16 vuotiaita ja viikko laskettuun aikaan. Hetkeäkään emme ole kautuneet päätöstämme ja jos itse olette sitä mieltä että lapsi on oikesasti toivottu ja häntä tullaan rakastamaan niin mikä estää? Pelkäsin itse myös keskenmenoa ja olin kyllä sen verran rauhallinen ja pysyin poissa "ongelmista" eli jos kaverit sattui riehumaan niin lähdin kauemmas ettei mitään tapahdu. Meillä ainakin kaverit otti asian tosi hyvin vastaan. joten rohkeesti vaan kertomaan :) Onnea odotukselle, sieltä se pieni ihminen tulee :)
 
Hei ja onnea plussasta! :)
Itse täytän piakkoin 17 ja nyt on menossa raskausviikko 23+2. Meillä on facebookissa sellanen salattu ryhmä jossa jutellaan vähän enemmän, kaikki ovat siis alle 20v odottajia siellä :) Jos kiinnostaa liittyä niin laita mulle yksityisellä viestiä.
 

Yhteistyössä