Raskaana??

  • Viestiketjun aloittaja "dada"
  • Ensimmäinen viesti
"dada"
Ollaan nyt yritetty 3kk lasta mieheni kanssa ja ensimmäisen kerran nyt sitte testiin on tullu yhtään mitään muuta kun nega. Joten osaisko joku fiksumpi sanoa että onko tää viivan paikka, haamu vai mikä? tää on nyt 3. päivä kun tulee samallainen tulos tuosta rfsun testistä (ei väliä onko aamu, päivä vai iltapissa)


Ps. ensimmäinen kerta kun uskallan kirjottaa tänne, eikä varmaan nuo linkit ees näy!
 
koloio
Positiivinen, viivan kyllä pitäisi selvästi tummua jo muutaman päivän kuluessa. Jos alkaa haalistumaan niin sitten luultavasti hedelmöittynyt alkio ei ollut kunnolla kiinnittynyt.
Mutta kuhan viiva parin pv päästä selvempi/tummempi niin yhteyttä vaan neuvolaan ja vatsaa kasvattelemaan, onnea!
 
natusan
Minäkin, joka melkein sokea ja nään tuskin mitään ilman lukulaseja , niin näin tuon viivan sekä laseilla että jopa ILMAN!! Onnea, se on plussaa ja teille tulee vauva! Toivotaan, että teillä on ihka oma joulutonttu ensi jouluna<3
 
"nana"
Tiistaina ajattelin soittaa tk:hon ja varmentaa sen siellä. Niidenhän se pitäis siellä nähdä? aattelin tehä vielä sunnuntaina varmistustestin että tummuisko. Voitte varmaan arvata kuinka mielissään täällä ollaan! Tai no mies ei uskalla iloita ennenku on varmaa, juntti kun on <3
 
"Veera"
[QUOTE="nana";29691363]Tiistaina ajattelin soittaa tk:hon ja varmentaa sen siellä. Niidenhän se pitäis siellä nähdä? aattelin tehä vielä sunnuntaina varmistustestin että tummuisko. Voitte varmaan arvata kuinka mielissään täällä ollaan! Tai no mies ei uskalla iloita ennenku on varmaa, juntti kun on <3[/QUOTE]

Tk:ssa on noita ihan samanlaisia testejä.. Jos kotitesti on selvästi positiivinen ja kuukautiset ei ala niin ei sitä missään varmistaa tarvii..
 
"dada"
Nyt jo 4. päivä että viiva on samallainen, yhtä hailakka, mutta punanen selvästi... oiskohan tuo sitte ollu että ei oo kiinnittyny kunnolla?
Tissit on niin kipiät että huhhuh! kokoajan etova olo, erityisesti illalla kun on alkamassa nukkumaan. Mahassa on vähän väliä paineen tunne. Itkupotkuraivarit tekis mieli vetää tunnin välein. Suutuin miehelle kun se ei ollu saanut mun viestiä kaupassa ollessa että tahtoisin sitruunateetä, ja ukkelihan tuli kotiin ilman teetä. Oli siinä vierailla ihmettelemistä ku mä itken ja nauran samaan aikaan että "mä oisin halunnu sitruunateetä!!!" "älä naurata mua sillon ku haluan itkeä"

Muilla ollu samantapasia oireita?
 
"SaSaSa"
Onnea :)

Mulla näytti testi (david) vieläkin haaleampaa viivaa kuin tuo sinun eka testi.
Itse asiassa näyttää edelleen. Viikkoja 8+1 !!
Kaupan rfsu:n testi näytti 3+0 jo SELKEÄN plussan :)
Alkio olikin 6+1 ultrassa jo 6+6 kokoa joka mittauksessa.
 

Yhteistyössä