Raskaana?

kuumeileva
olen 32v kun 3. beibi syntyy. vähän hirvittää kuinka sitä jaksamista sitten piisaa. 3 muksun kanssa ei ehkä päiväunia pidetä silloin kun äitiä huvittaisi. Olen kyllä päättänyt että vitamiineja rupean juuri popsimaan ,koska ennen en ole niitä "muistanut ottaa"vaikka purnukoita kaapissa jos jonkinlaisia.
Toisaalta uskon että isomm.sisarukset auttaa mielellään, ja onneksi ovat avuliaita esim.tiskien ja pyykkien kanssa.
Onko samnikäistä 3 lapsen äitiä täällä..? kerropa kuinka arki teillä sujuu. Kiitos jo etukäteen! : )
 
Kuumeileva, kolmen lapen kanssa on ihanaa :D Meillä kolme poikaa 97, 00 ja 04 ja kaikki on sujunut paremmin kuin ennen. Olen osannut vasta tästä kolmannesta nauttia täysin siemauksin. Hommia tosin on paljon, mutta elämä ihanaa. Väsymystä toisinaan myös, mutta se lienee ihan normaalia. Meillä tietysti on kaikilla tota ikäeroa hyvin, joten päiväunet ovat onnistuneet, se on kyllä ollut tärkeää. Illalla on sitten voinut seurustella ukon kanssa, sekin kun on tärkeää. Olen jo töissä ja kaikki on sujunut hyvin, nuorimmainen yksityisellä perhepäivähoitajalla. Ei muuta ongelmaa kuin että taas VAUVAKUUME! KOSKA SIITÄ OIKEIN PÄÄSEE EROON :p Tsemppiä sinulle raskautumiseen lapset ovat ihania :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Menossa 16:sta rv kohta 32 v ekakertalaisella. Pelottaa ja jännittää tällainen uusi tilanne, osa mun kavereistakaan ei vielä tiiä mitään.
Onneksi alkuraskaus on sujunut parin ekan kk:n aamupahoinvointia lukuunottamatta hyvin.
 
Apsu
Ikää itsellä pian 32 ja ensimmäinen raskaus viikoinn 13+3. Kaikki on mennyt tosi hyvin, ei pahoinvointeja tai muuta harmia. En ole kertonut kuin ihan muutamalle, enkä aiokaan. Mitäs mun lisääntymiseni muille kuuluu ja huomaahan sen sitten aikanaan.
 
Meippi
Eilen tehty raskaustesti oli positiivinen. Eli aivan alussa tässä mennään, ei mitään kiirettä vielä neuvolaan tai tiedottamaan tutuille ilouutisesta. Minä ja mieheni iloitaan asiasta toistaiseksi vain kaksin.
Jos kaikki menee hyvin, niin esikoisemme saa pikku veljen tai sisaren ensi kesäkuussa. =)

Minä olen pian 31 v. Vielä en osaa huolestua miten jaksan kahden pikkuisen kanssa. Minulla on MS-tauti joka luultavasti alkaa oireilemaan jonkin ajan kuluttua synnytyksen jälkeen. Niin kävi ensimmäisenkin raskauden jälkeen. Mutta mitäpä sitä murehtimaan etukäteen mitä tulevaisuus tuo.

Onnellista odotusta odottaville äideille ja vauvakuumeisille tsemppiä!
 
ei-olekkaan-Carina
Voi Carina! Pyytää nöyrästi anteeksi nick:isi varastamista. :ashamed: :ashamed:

Pitäsi saada se rekisteröityminen joskus tehtyä.. Kaikki nimet varmaan ovat "jonkun omia". Kiitos kun otit asian pöydälle. Jatkossa valitsen toisen nimimerkin..

Niin ja sit vaan, et ihanan paljon odottavia "vanhuksia" =)

:wave: :wave:
 
carina harmailee
juu en mä tosta niinkään huonoa tykänny mut mä ihan tosissani vaa ite säikähin et miten mä oon muka tollasen alotuksen laittanu :eek: ja et nyt menis oikeen selittelyks nii ei tossa alotuksessa ollu mitään vikaa mut ku noi kaikki tiedot oli vaan niin vääriä et mä olisin katos sitte ihan tosissani valhdellu ja se ei taas kuulu mun tapoihini. :LOL:
joo keksipä tästä lähin uus nikki tai sit kirjaudu ihan kunnolla et saat ihkaoman nikin :attn: :D
 
Josefin-70
Täällä 35-vuotias 4-vuotiaan tytön äiti. Toista vauvelia odotellaan joulun tienoilla =) Omalla kohdalla täytyy tunnustaa, että tämä toinen raskaus on ollut raskaampi kuin edellinen. Ekaa odotellessa sai rauhassa lepäillä kun väsytti, nukkua kun nukutti jne. Väsy on ollut koko ajan valtava, sillä en ole saanut nukuttua yöllä kunnolla moneen kuukauteen. En tiedä johtuuko se iästä vai mistä...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2005 klo 11:43 HissunMyy kirjoitti:
Täytän viikon päästä 37v ja rv:t on 32+4 ja lapsia on ennestään 5 iältään 15, 13, 11, 9 ja 7 B) :D
Pakko kysyä,kuinka jaksat(te)? Ihailen suuresti suurperheitä,itsekin haluaisin...
Ovatko kaikki lapset samalle miehelle? Mulla 3 lasta,2 miehelle ja 4 tulossa,viel eri miehelle,jonka jätin vastoittain :( ei muuta vaihtoehtoa.Minua vaivaa kovasti se,että 3:lle eri miehelle.... muutoin haluaisin tehdä tämän lapsen..
 
Maritza
Ikää on 31 vuotta, esikoinen ekaluokkalainen ja tänään näin ultrassa sykkivän sydämen, viikkoja 9 takana! Enkä tunne itseäni juuri nyt vanhaksi =) vain onnelliseksi! Pahoinvointia on ollut ainakin yhtä paljon kuin ensimmäisenkin kohdalla, nyt oli painokin vähän tippunut kun ruoka ällöttää. Ikä ei voi olla este edes yrittää lasta, jos itse tuntee sitä haluavansa todella. Tunnen ihmisen joka sai esikoisen 38 v. ja nelikymppisiä vietti jo kahden lapsen kanssa, ja kaikki mennyt ihan hyvin.
 

Yhteistyössä