Raskaanako?

Kuulostaa ehkä oudolta, ite en ainakaan voi tajuta mitä tää keho nyt hommailee. Eli viime kierrossa alkoi vuoto kp 25/28, kesti neljä päivää, tuntu kuitenkin jotenkin "ei-niin-menkoilta". Jostain syystä tuli sellanen olo että piti tehä r-testi, jonka tein viikon päästä vuodon alkamisesta. Tuli haamu. Sen jälkeen tein vielä kaksi testiä parin päivän välein, viiva vain vahvistui. Oireita ei kuitenkaan pahemmin ole, mitä nyt eilen huomasin että muutama finni tullut ja hiukset rasvoittuvat helpommin. Mitäköhän mahtaa olla? Oisko siellä tosiaan joku...
 
jos raskaustesti on positiivinen ja ei oo lääkitystä joka sellasta voi aiheuttaa niin olet raskaana vaikka haamu vaan oliskin se kertoo että elimistössä on raskaushormonia. ja raskauden alussa voi tulla pieniä vuotoja.
 
Kyllä plussa on plussa. :flower: Että kyllä siellä joku taitaa olla. =)

Kyllähän tätä kuulee, että alkuraskaudessa vuotoa tulee tai jopa menkat, eikä kaikilla ei oireetkaan ole heti alkuun niin kummoiset. Voi mennä täysin oireettomanakin pitkän aikaa.

 
Minusta kuulostaisi oudolta, että raskashormonin määrä olisi yhä nousussa silloin kun vuodon loppumisestakin on jo reilusti yli viikko. Vaan mistäs sitä tietää, mulla itselläni oireet jatkui ja jatkui vaikka raskaus oli mennyt kesken.

Mutta eikös tätä voisi kysäistä lekurista ihan vaan soittamalla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja venla06:
Ajattelin ensin itse että olisi ollut varhainen km, mutta kun viiva vaan vahvistuu niin voiko silti olla kyse siitä? Täytyy loppuviikosta vielä testata, jos malttaa sinne asti odottaa.
jos se vahvistuu niin yleensä tarkottaa sitä että raskaushormooni elimistössä lisääntyy. mun käsittääkseni
 

Yhteistyössä