Raskauden outouksia.

Onko muita jotka olisivat ns. rakastuneet uudelleen puolisoonsa raskauden aikana? Itse nimittäin ,kun katson puolisoani niin mietin ,että on se jumaskeikka komee ja oon onnekas et mulla on se. Iltaisin ,kun mennään nukkumaan niin jään katsomaan miestä tämän nukahdettua ja hymyilen vaan. Meillä on kuitenki suhde aika arkista ,jos näin nyt voi sanoa :) Nytkin puolisoa mieletön ikävä ,kun meni iltaa viettämään muualle ja on yön poissa. Laitoin juuri lämpörullat päähän ja herätyksen meikkaamista varten ,että huomenna olen sitten kaunis kun tulee kotiin.

Miestäkin rupee ahdistaa ku kuulemma vaan tuijotan häntä ja hymyilen. En siis ole sanonut tästä asiasta miehelle. :D

Että olenko ihan sekaisin ja hormoonitko ne näin vaikuttaa ?

Rv 17+4
 
Vieläkään ketään? Mutta eipä mies huomannu mitään vaikka itse kommentoin hänen hiuksiaan kun oli ne leikannut.

Onkos teillä sitten sitten jotain muuta outouksia raskauden aikana ollut?
 
No en ole varma johuuko raskaushormoneista (koska olen ollut koko ajan tuohon kovin rakastunut) mutta totta, tunnen kovempaa kiintymystä häneen nyt raskaana. Tai sitten sitä vaan nyt raskauden myötä ajattelee enemmän että "Ompa käynyt säkä että tuollainen komistus isukiksi ja vielä muutenkin ihana."

Ja itseasiassa olen myös 17+4 mikä hassu sattuma. :D
 
No on aikas hassu sattuma kyllä :D

Kyllä minäkin olen siis todella rakastunut aina ollut, mutta nyt jotenkin tuntuu että vielä vahvemmin tai en edes osaa selittää asiaa :) Voisi vaan koko päivän pusutella ja makoilla vieressä, niinku alkuaikoina.
 
Hormoonit! Saavat meidän ihan hulluiksi miehistämme. ;)

Oma ukko on road tripilla Amerikassa niin ei ole kovin helppoa täällä kotosalla odottaa ja odottaa ja odottaa.. Tekisi mieli vaan kelliä toisen kainalossa.
 
toi kuulostaa niin tutulta ja tuntuu että se vaan "pahenee" mitä pidemmälle raskaus etenee.. mä oon aina ollut rakastunut mun mieheen ei me olla oltu kun puolitoista vuotta yhdessä mutta nyt mä meinaan välillä ihan kirjaimellisesti pakahtua siihen rakkauden tunteeseen mikä on ja sitä paitsi en oo ikinä ollut mikään lässyttäjä tyyppi mut nyt puolet mun puheesta on jotain höpöhöpö juttua ja hellyyttely nimiä.. :) ja sekään ei yhtään auta että mulla on koira ja kaks kissaa kyllä mä oon niitäkin hellinyt ihan tajuttomasti kun ne vaan tuntuu niin hyvältä mutta mulla sen verran lopussa tää jo 37+0 että toivotan teille vaan onnea ja menestystä..minä jo melkein selvinneenä raskaus ajasta
 

Yhteistyössä