Raskauksien jälkeinen löysä vatsanahka

  • Viestiketjun aloittaja Annabella-82
  • Ensimmäinen viesti
Annabella-82
Millä ihmeellä sen saisi kotikonstein pois. Lapset pitävät niin kiireisenä, että aikaa ei jää mihinkään kuin kotona olemiseen. Miten te olette päässeet siitä eroon?Olisko jotain hyviä ohjeita millä sitä voisi treenata kotona?
 
Sopraano harmailee
Mulla on lähtenyt löysät itekseen imetyksen myötä n.6-8kk:n jälkeen synnytyksestä. Tietysti vatsoja kun treenailee, niin varmasti edistää kiinteytystä.
 
Rukoilijasirkka
Siis nahkahan se venyy vaan. :whistle: Synnytyksen jälkeen se on pysyvästi semmoinen, että se kerryttää nestettä juuri siihen kohtaan, missä se vatsa oli.

Eli luulisin, että parhaiten siihen auttaa normaali nestetasapaino ja maltillinen paino. Sit se treenaaminen auttaa etupäässä vatsalihaksiin.
 
Annabella-82
Siis apua!Siitähän on päästävä eroon ja sillä selvä :). Muuten vartalo on jo palautunut, mutta tosiaan kunnon pussi roikkuu tuossa vatsalla. Onhan se jo paljon pienentynyt, mutta eihän tämä mikään pyykkilautavatsa vielä ole. Ja kesäkin uhkaavasti lähestyy...tahtoo kesällä olla bikineissä ilman häpeilyä...nyyh nyyh
 
Ei se nahan löystyminen kyllä pysyvä juttu ole. Mulla nyt 3kk toisen lapsen synnytyksestä ja kyllä se nahka vaan kummasti tällä(kin) kertaa näyttää palautuvan! Ei se tietenkään yhdessä yössä tapahdu, mut enää mulla ei nahka roiku rullalla housujen vyötärön yli kun istun :D
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Annabella-82:
Siis apua!Siitähän on päästävä eroon ja sillä selvä :). Muuten vartalo on jo palautunut, mutta tosiaan kunnon pussi roikkuu tuossa vatsalla. Onhan se jo paljon pienentynyt, mutta eihän tämä mikään pyykkilautavatsa vielä ole. Ja kesäkin uhkaavasti lähestyy...tahtoo kesällä olla bikineissä ilman häpeilyä...nyyh nyyh
Älä sitä häpeä. Mitä hävettävää sinulla on siinä, että kannoit lasta 9 kuukautta sisälläsi?
 
Olipa hauska
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En osaa neuvoa, minulle ei jäänyt löysää vatsalle vaikka neljä raskautta on takana liekö syynä sitten imetys
:LOL: Meinaatko että se imetys vetää sun vatsa nahan sisään päin ja kasvattaa sulle lihaksia siihen?

Tää oli hyvä, kannatti herätä :LOL:
 
2 raskautta takana
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
venynyttä ihoa ei saa korjattua kuin kirurgin veitsellä. Siihen ei auta jumppa, rasvaaminen tai imetys
Ai no on mulla ainakin timmi vatsa, eikä mitään nahkaa roiku vaan lihasta ja timmeyttä.Vai johtuskohan siittä että nuorena ne lapset kannattaa tehdä, ainakin palautuu paremmin :whistle:
 
Hmmm..

Mulla on maha kunnossa, rasvaa ei ole,

Suorana seisoen masu näyttää soman lituskalta, mutta kumartuessa nahka (siis nahka, ei lihakset) roikkuu... Puhumattakaan siitä, että kun siitä (nahasta siis) nappaa nyrkeillä kiinni voi sen venytellä näyttämään vaikka perseeltä.

Palautuu, palautuu, ihan varmasti juu. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Hmmm..

Mulla on maha kunnossa, rasvaa ei ole,

Suorana seisoen masu näyttää soman lituskalta, mutta kumartuessa nahka (siis nahka, ei lihakset) roikkuu... Puhumattakaan siitä, että kun siitä (nahasta siis) nappaa nyrkeillä kiinni voi sen venytellä näyttämään vaikka perseeltä.

Palautuu, palautuu, ihan varmasti juu. :LOL:
Ajattele positiivisesti, voit hämätä ihmisiä näyttämällä persettä joka todellisuudessa on vatsa jne.. Voit taikoa vatsanahastasi ihan mitä vaan! Ihan sairaan kätevät tosta tekee myös se, että esim pyykkiä ei tarvtte kuskata pesukoneesta narulla missään korissa tms, vaan sä teet sen näppärästi vatsallas!
 
vieras
Mulla on auttanut ihan et rasvaan sitä joka ilta nivea firming lotionilla, ja joskus harvoin jaksan tehdä pari vatsalihasta. Vaikka se onkin nahka mikä siinä roikkuu niin silti nuo on auttaneet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja 2 raskautta takana:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
venynyttä ihoa ei saa korjattua kuin kirurgin veitsellä. Siihen ei auta jumppa, rasvaaminen tai imetys
Ai no on mulla ainakin timmi vatsa, eikä mitään nahkaa roiku vaan lihasta ja timmeyttä.Vai johtuskohan siittä että nuorena ne lapset kannattaa tehdä, ainakin palautuu paremmin :whistle:
Lihaksilla ei ole mitään tekemistä venyneiden ja ratkenneiden ihon sidekudosten kanssa, eikä kaikki vatsan alueen löysyys johdu ihon venymisestä...
 
2 raskautta takana
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja 2 raskautta takana:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
venynyttä ihoa ei saa korjattua kuin kirurgin veitsellä. Siihen ei auta jumppa, rasvaaminen tai imetys
Ai no on mulla ainakin timmi vatsa, eikä mitään nahkaa roiku vaan lihasta ja timmeyttä.Vai johtuskohan siittä että nuorena ne lapset kannattaa tehdä, ainakin palautuu paremmin :whistle:
Lihaksilla ei ole mitään tekemistä venyneiden ja ratkenneiden ihon sidekudosten kanssa, eikä kaikki vatsan alueen löysyys johdu ihon venymisestä...
No jokatapauksessa mulla ei roiku nahkaa tuossa vatsassa.
 
Mä vähän luulen et niillä roikkuu pahimmin, jotka lihoneet muutenkin reilusti raskauden aikana....näin myös itselläni... pah ja pöh :/ .... rn suostu uskomaan että nahkalätkäni roikkuuisi tuossa lopun elämääni!!!!!!!!
 
Tiiku83
Alkuperäinen kirjoittaja Naksos:
Mä vähän luulen et niillä roikkuu pahimmin, jotka lihoneet muutenkin reilusti raskauden aikana....näin myös itselläni... pah ja pöh :/ .... rn suostu uskomaan että nahkalätkäni roikkuuisi tuossa lopun elämääni!!!!!!!!
niin se vaan on!mä oon kohta 25v,2 lasta.ekan sain kun olin 21v,pituuteni 160cm lähtöpaino 62,ennen synnytystä 85kg ja lapsi 4kg,jäi kauhee maha,repes ja kauheesti arpia.puotin painon 56kg ja nahkaa roikkuu.toisen lapsen sain vuosi sitten,lähtöpaino 61kg,painoin ennen synnytystä 80kg,maha kasvo eteenpäin enemmän kuin ekan kans,lapsi 4,2kg ja maha palautui paremmin kuin ekasta,oiskohan parempi kunto...mutta nyt 62kg painoisena mahaan kertyy päivässä kaikki neste,näkee heti jos oon syöny reilummin ja nahka on löysä ja arpia vaikka muille jakaa.30v kaveri sai 3,3kg lapsen ja pikkuinen pussi jäi jonka yrittää saada pois ennen kesää,en tiedä sit onko lähdössä,ei lihonut odotusaikana varmaan ollenkaan.mä en voi ikinä laittaa bikinejä päälle,mutta ei se haittaa,en oo koskaan ennenkään pitäny.
 

Yhteistyössä