Raskaus ja allergialääkkeet

Kyllä suun kautta otettaviakin saa nykyään aika huoletta käyttää.Kannattaa kysyä neuvolasta et mitä merkkejä kun itse en nyt muista nimiä.Mut kyllä saa käyttää.Eihän raskauden aikana suositella käytettäväksi oikein mitään lääkeaineita et sen takia ei kamalasti suositella mitään.
 
PikkuMyy-80 harmaana
Mulle kirjotti lekuri reseptin, Cetirizin (tms, en varma kirjotinko oikein) ja oli varmistanu sopivuuden synnäriltä. Eli on myös tabletteja, joita voi huoletta käyttää. Itekin kyllä pyrin välttämään ja onneks oon ollu koko kevään lähes oireeton siitepölyistä huolimatta (Koivun kukinta on mulle normaalisti pahinta aikaa.). En siis o tarvinnu ku yksittäisiä kertoja, mut ihan hyvällä omalla tunnolla ottaisin useemminkin jos olis tarvis. Kun siis on lääkäri mulle vakuuttanu lääkkeen olevan turvallinen myös raskauden ja imetyksen aikana.

Kannattaa kysyä omalta lääkäriltä ja pyytää konsultoimaan asiasta paremmin tietäviä. Mullekin eka lääkäri väitti, että sopivaa ei ole, mut sellanen kuitenki sit löyty kun selvitti asiaa.
 

Yhteistyössä