Raskaus ja iho-ongelmat!!

Mua niin suututtaa!!Naamaan puskee finnejä (mitä ei ikinä muullon ole!!) ja iho on silti pintakuiva, vaikka mitä tekis..Rintakehässä näppyjä, selässä myös..Jalat kutisee ja hilseilee! Päänahka kuivuu ja kutisee.

Ei oo kivaa!!! Enpä muista että poikaa odottaessa olis mitään tälläistä ollut :snotty: Harmittaa nyt mun naaman kunto, ja mietin millä kummalla ton saa "ehjäksi"?? Mitään liian voimakasta finniainetta ei uskalla kokeilla, kun muuten iho on ihan korppu. Puskee sellaisia ihan pieniä rakkulafinnejä (hyvä kuvailu, joo) ei siis perinteisiä finnejä. Noi myös kutiaa vietävästi :kieh:

En ala jos seuraavat reilut 20 viikkoo jatkuu samanlaisena!

VINKKEJÄ KEHIIN KIITOS!
 
Kuulosta samalta kasvojen osalta kun mitä mulla oli, ruusufinniksi totesivat. Tosi kurjaa... mulle ihotautilääkäri kirjoitti antibioottivoidetta kun meni ihan sietämättömäksi. Neuvolassa ei lääkäri osannut sanoa juuta eikä jaata... :/
muoks, eli kunnon lääkärille suosittelisin menoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MrsCabDriver:
Kuulosta samalta kasvojen osalta kun mitä mulla oli, ruusufinniksi totesivat. Tosi kurjaa... mulle ihotautilääkäri kirjoitti antibioottivoidetta kun meni ihan sietämättömäksi. Neuvolassa ei lääkäri osannut sanoa juuta eikä jaata... :/
pitääköhän tässä alkaa sit varaamaan aikaa lääkäriin ennenkun menee pahemmaksi..Noi kutisee--mä raavin--ne repee--ne kirvelee :headwall:
 
äippä4
kyllä se siitä hieman helpottaa. taidat odottaa tyttöä. mulla oli kanssa ihan kauheesti odotus aikana finnejä mutta loppu raskautta kohden alko hiukan helpottaa ja syntymän jälkeen on iho puhdistunut, poikien kohdalla ei koskaa ollut sillaista ihoa kun on tyttöjä odottaessa ollut
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä4:
kyllä se siitä hieman helpottaa. taidat odottaa tyttöä. mulla oli kanssa ihan kauheesti odotus aikana finnejä mutta loppu raskautta kohden alko hiukan helpottaa ja syntymän jälkeen on iho puhdistunut, poikien kohdalla ei koskaa ollut sillaista ihoa kun on tyttöjä odottaessa ollut
:saint: voiskohan olla.. Tää on vaan pahentunu tähän asti, nyt siis rv 17 menossa..
 
Mulla oli esikoista odottaessa kans naama ja selkä ihan kauheessa kunnossa (finnejä, finnejä ja finnejä). Tässä nyt ei alunperin sukupuolesta ollut puhetta mutta poika tuli.
Nyt toisessa raskaudessa ei mitään ongelmaa ihon kanssa...

Muoks. Mulla helpotti vasta synnytyksen jälkeen.
 
äippä4
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä4:
kyllä se siitä hieman helpottaa. taidat odottaa tyttöä. mulla oli kanssa ihan kauheesti odotus aikana finnejä mutta loppu raskautta kohden alko hiukan helpottaa ja syntymän jälkeen on iho puhdistunut, poikien kohdalla ei koskaa ollut sillaista ihoa kun on tyttöjä odottaessa ollut
:saint: voiskohan olla.. Tää on vaan pahentunu tähän asti, nyt siis rv 17 menossa..
yleisesti sanotaan et tyttö viel ulkonäön... siis raskaus aikana ja mulla ainakin se on pitänyt paikkaansa.... suloinen tyttö tuli´ainakin mulle
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä4:
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä4:
kyllä se siitä hieman helpottaa. taidat odottaa tyttöä. mulla oli kanssa ihan kauheesti odotus aikana finnejä mutta loppu raskautta kohden alko hiukan helpottaa ja syntymän jälkeen on iho puhdistunut, poikien kohdalla ei koskaa ollut sillaista ihoa kun on tyttöjä odottaessa ollut
:saint: voiskohan olla.. Tää on vaan pahentunu tähän asti, nyt siis rv 17 menossa..
yleisesti sanotaan et tyttö viel ulkonäön... siis raskaus aikana ja mulla ainakin se on pitänyt paikkaansa.... suloinen tyttö tuli´ainakin mulle
No mulle sit jos tyttö tulee, niin on varsinainen kaunotar tosiaan tulossa :kieh: totaalisesti vienyt äidiltä kaiken :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Alkuperäinen kirjoittaja MrsCabDriver:
Kuulosta samalta kasvojen osalta kun mitä mulla oli, ruusufinniksi totesivat. Tosi kurjaa... mulle ihotautilääkäri kirjoitti antibioottivoidetta kun meni ihan sietämättömäksi. Neuvolassa ei lääkäri osannut sanoa juuta eikä jaata... :/
pitääköhän tässä alkaa sit varaamaan aikaa lääkäriin ennenkun menee pahemmaksi..Noi kutisee--mä raavin--ne repee--ne kirvelee :headwall:
Käy ihmeessä. Tavalliset finnit vielä kestää mutta jos se on tosiaan hormonien laukaisemaa ruusufinniä niin siihen ei omat konstit auta. Ja saattaa jättää arpia. Jos on harmittomampaa niin hyvä sitten...
Ja mulle tuli poika ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja MrsCabDriver:
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Käy ihmeessä. Tavalliset finnit vielä kestää mutta jos se on tosiaan hormonien laukaisemaa ruusufinniä niin siihen ei omat konstit auta. Ja saattaa jättää arpia. Jos on harmittomampaa niin hyvä sitten...
Ja mulle tuli poika ;)
nää ei kyllä tavallisille finneille vaikuta. Todella pieniä ja ihan valkoisia jo ilmestyessään..Ja kutisevat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Olisko kenelläkään mitään hyvää vinkkiä antaa mitä puhdistusainetta ja rasvaa vois käyttää? Kun ei muuten ole enää mikään teinin iho, niin ne tuotteet ei käy..
Lääkäri suositteli mulle sellaista "pesupalaa", samannäköinen kuin saippua mutta siis saippuaton mieto puhdistus. Olisko ollut Sebamedin? Apteekista löytyy.
 

Yhteistyössä