Raskaus ja kuukautiset

Aloin epäillä raskautta kun rinnat kipeytyivät, mitä ei ikinä tapahdu mulle ennen kuukautisia. Tein testin ja hailu viivahan siihen tuli; nyt olisin vasta 3+6. iltapäivällä alkoi kuitenkin verinen vuoto, ajoittain on kuukautiskivun tyylistä jomotteluakin. Mitä luulette, voiko tämä olla jotain "valekuukautisten" tapaista, vai olisikohan vaan epäonnistunut kiinnittymisyritys? Vuotoa ei tule yhtään niin paljon kuin normaalisti tulisi, sellaista kirkkaan punaista kuitenkin on.
 
Ja te, joilla rinnat kipeytyvät normaalissa kuukautiskierrossa, jatkuuko se koko menkkojen ajan, loppuuko kun menkat alkavat vai kuinka? Minulla ei muutenkaan ole nyt ollut mitään mulle ominaisia menkkaoireita, pari niitä päiviä varten varattua suklaalevyäkin on yllättäen yhä kaapissa :D
 
"vieras"
Koska olet noin alussa vielä, niin uskoisin olevan vain kiinnittymisen yritys se hailakka viiva ja nyt olevan kyseessä oikeat menkat. Tosin voin olla väärässäkin, seuraile rauhassa tilannetta ja tee uusi testi vaikka viikon päästä, sittenpä se selviää. Joka tapauksessa onnea jatkoon! :)
 
No mulla normisti tissien arkuus helpottaa parina ekana kiertopäivänä ja suklaata on pakko saada. Raskauskierrossa arkuus ei mennytkään pois eikä ollu tuttuja menkkaoireita. Testasin sitten kun ei alkaneetkaan. Ja tohon vuotoon sen verran että siskolla oli ikäänkuin menkat jotka hämäsivät niin että olikin pidemmällä jo kun edes ajatteli todettuaan olevansa raskaana. Nii ja kipuja mulla kyl oli kuten menkoissa, se vaan ei ollutkaan siitä syystä.
 

Yhteistyössä