Raskaus Multi-Tabs iknivääri, poistetaan myynnistä

ja kyse siis todellakin siitä et ei ole todistettu onko vaaraa vai ei. Eli ei vedetä markkinoilta sen vuoks et ois haitallista vaan et ei ole RIITTÄVÄÄ tutkimustulosta siitä.. Mut onhan tuo outoa.. ja kannattaa vaatia hyvitystä sit multitabsilta jos on sitä käyttäny, mä ainaski vaatisin rahoja takasin ja sit myös muita vitamiineja tilalle tms.. multitabsiin kummiski ite oon aina luottanu, senki vuoks olin eka et täh.. tosin onneks en oo noit ees syöny vaiks en ny plussannu olekaan.. mut tietääpä täst lähin... :/
 
No, vähän skeptisesti minä ainakin tuohon juttuun suhtaudun, mutta kyllä se vaan pistää miettimään, kun oma raskaus päättyi pienen enkelipojan syntymään rv 16. Pikkuisella tosin oli anankefalia (aivottomuus, lähes koko pää kehittymätttä ) ja koko ajan noita kyseisiä vitamiineja popsin. Tuskin kuitenkaan nuo vitamiinit sairautta aiheutti, mutta kaikkee kummaa sitä tulee mieleen, kun tuollaisia lukee.
 
no mut koita ny olla miettimättä tuollaista! Kyllä se oli vain tarkoitus pojan syntyä enkeliksi, hän ei ollut vain valmis tänne teidän iloksi jäämään. Voimia vielä, sua yhes vaihees jo huhuiltiinkin siel syysunelmia haaveilevissa :) vai olikohan se sillo jo talviunelmia.. mut kummiskin! =)
 
on tarkoitettu myös raskautta suunnitteleville (mielestäni, ei sinällään tos lue mut ei sisällä A vitamiinia ja muita vitamiineja on runsaasti kuten on myös foolihappoakin) ja tais löytyy iha vaa cittaristakin, makso 15,90 jos oikein muistan. 120 tablettia siin ja ohjees et kolme pväs mut en mä niin montaa ala ottamaan kyl.. Vaiks voiskin.. Mut ois kiva löytää joku halvempi ja semmonen jota riittäs et ottas vaan sen yhen..
 
Kyllähän Multi-Tabs Raskaus Monivitamiini on edelleen ihan käypää tavaraa ja tutkitusti ihan turvallista... Kysehän on vain tuosta inkivääri-valmisteesta, joka on tarkoitettu raskauspahoinvoinnin lievittämiseen. Inkivääriähän on joskus käytetty suurina annoksina synnytyksen käynnistämiseen, mikäli oikein muistan.

Multi-Tabsin sivuilla on muuten ohjeet, miten inkiväärivalmisteet voi palauttaa ja saada hyvitystä.

Lumi-Marja :hug: menetyksesi johdosta. On kuitenkin erittäin epätodennäköistä, että olisit omalla toiminnallasi ja esim. tuolla inkiväärin käytöllä saanut vauvaasi sairaaksi. Voimia!
 

Yhteistyössä