raskaus

KIA
Kertokaas hyvät miehet, että miten olette suhtautuneet puolisoihinne raskausaikana? Onko teistä iso vatsa ollut ihana vai päinvastoin?
Olen seitsemännellä kuulla raskaana ja mies ei ole tehnyt aloitetta sängyn puolelle kertaakaan koko raskauden aikana :eek: . Omat aloitteenikin hän usein torjuu vedoten väsymykseen tms. Olen pitkä ja hoikka ja olen urheillut koko raskauden ajan, joten kaikki kilot mitä on tullut ovat vatsassa. Ja rinnat ovat aikaisempaa suuremmat, mutta muuten olen edelleen se sama Kia kuin ennenkin. Raskausarpiakaan en ole ainakaan vielä saanut riesakseni. Olen hänelle kertonut että seksi on turvallista myös raskausaikana, ei sikiö siitä vahingoitu, joten en usko että hän sen takia ei sitä halua... En kehtaa hänelle asiasta napista vaan olen antanut asian olla. Mikä on kamalampaa ku mäkättävä emäntä? Pelkäänpä vain, että jos raskaus jättää vartalooni jälkiä, niin kuinka seksin sitten käy? Vai onko se vain tuo iso vatsa mikä häntä ahistaa?? Hän on kertonut vatsan olevan ihana ja hän pitää siitä, mutta sänkypuuhat eivät silti kiinnosta :( Muuten hän on aivan ihana ja odottaa tulevaa lasta innolla. Jotain kommentteja miehet! Miten omalla kohdallanne on käynyt. Kiitos. -Kia-
 
Omalla kohdalla ainakin halusin seksiä yhtä lailla kuin ennenkin vaimon raskaaksi tuloa. Jotenkin se iso vatsa tuntui kiihottavaltakin. Mutta kuitenkin sekstailukerrat vaan väheni koko ajan, mikä ihan lopussa oli tietysti ymmärrettävääkin. En oikeen tiedä mistä johtuu, ehkä sitä kuitenkin alitajunnassa pelkää, että vauvalle voi sattua jotain seksin aikana. Vaikka järki sanookin toista. Ja synnytyksen jälkeen pelotti että vaimoon sattuu, vaikka tämä itse jo olikin halukas sänkyyn. Mutta kyllä se aika äkkiä normalisoitui siitä sitten.
 

Yhteistyössä