Raskausajan unet

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Olen raskaana ja olen myös huomannut, että itsetuntoni on hieman laskenut, koska painoa on tullut lisää. Näen siis usein yöllä unia, että miehelläni on joku toinen nainen. Aika ahdistavia tuollaiset unet. Tiedän kyllä 100%, että mitään toisia naisia ei ole, mutta jännä kun yöllä sitten alitajunnassa olen mustasukkainen noille toisille naisille. Onko muut nähneet tällaisia unia erityisesti raskausaikana?
 
ap
Näin päiväaikaan naurattaa se, että miten aggressiivinen itse olen niissä unissa. Yritän tehdä aina kaikkeni, että niillä naisilla olisi mahdollisimman kurjaa. Viime yönäkin tönäisin oven yhtä päin =)
 
No
Mä olen varmaan jotenkin perverssi kun näen entisistä heiloista unia. Siis todella kaukaa 10-20 vuoden takaisista.. ja tosiaan nyt raskausaikana vaan ja useina öinä. Mitäs tää tarkoittaa?

 
ap
Mulle tuli taas tämä aloitukseni mieleen, kun viime yö meni niin levottomia unia näkiessä. Ärsyttää, kun raskausaikana on muutenkin hankala nukkua, kun hyvää asentoa ei meinaa löytyä millään ja sitten vielä näkee levottomia unia. Sitten on seuraavan päivän ihan sekaisin.
 
Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Mä olen varmaan jotenkin perverssi kun näen entisistä heiloista unia. Siis todella kaukaa 10-20 vuoden takaisista.. ja tosiaan nyt raskausaikana vaan ja useina öinä. Mitäs tää tarkoittaa?
Niin mäkin näin. :snotty:
 

Yhteistyössä