Raskausajandiapeetikot missä??

mie aloin oottamaan tätä viikoilla 14+1 menevää pikku kuutosta :D kun BMI oli 36.. :ashamed:

miulla on kolmessa raskaudessa ollut rd ja raskausmyrkytys oireiden takia sitten käynnistetty..

edellinen oli insuliini hoidolla.. tästä raskaudesta on vasta loppu viikosta aikaisintaan "tuomio" sisätauti lekurilta tulossa..

ja tuolla LAIHDUTUS osiossa on sellanen kuin sokeriklubi II missä on alussa linnean laittamat *ruokakuviot* ja ihan kivaa porukkaa siellä on pyörinyt..

:attn: erään sokeriklubilaisen selvitymistarina on viimesimmäsää KG lehdessä.. sellanen isän ja tyttären yhteis projekti .. :whistle: .. pienenä vinkkinä jos kiinnostaa.. :attn:

miulla on vielä pitkä matka hyviin tulkoksiin mutta hiljaa hyvä tulee

 
Mulla oli BMI 35 kun aloin odottamaan tätä esikoistani. Tänään todettiin RD.

Olisin kyllä joutunut sokerirasitukseen jo tuon ylipainon vuoksi, mutta jouduinkin siihen aiemmin kuin alun alkaen piti kun virtsasta löytyi glugoosia.

Rasituksen tulokset olivat muuten hyvät, mut tuo tunnin päästä mitattava arvo oli juuri rajalla, eli tasan 10.

Koti mittauksissa sokerit heitteli miten sattui ja nyt sitten odottelen kutsua tuonne TAYSiin.
Pelottaa valmiiksi niin julmetusti. Minulla on paha piikkikammo, eli menen shokkiin nähdessäni neulan. En siis pyörry vaan alan itkemään hysteerisesti. Tästä johtuen koti mittauksetkaan eivät ole helppoja olleet.
Mies saa kyllä pistettyä reiän sormenpäähäni, mutta itse en sitä kykene tekemään, kun en vain yksinkertaisesti siihen kykene. Yksi 6 päivän kotiseuranta on jo takana päin, mutta nyt käsky kävikin tehdä uusi samanlainen seuranta, eli 6 päivän ajan 4 mittausta päivässä. Ei niin yhtään kivaa.

Ja sitten vielä lisäksi tuo ruokavalio. Raivostuttaa koko touhu vaikka aikoinaan karpannut olenkin, eli hiilareiden laskeminen ja välttäminen on tuttua. Mutta eronahan tässä on se että nyt tämä ei ole oma valintani. Siksi mieleni kapinoi pahasti tätä vastaan.

Miksi, oi miksi kroppani petit minut?


pinkkimieli ja pallopää 22+5
 

Yhteistyössä