Raskausarpien ilmestyminen -> millä viikolla?

millipilli
Esikoisesta taisi olla jotain 30+ kun tuli muutama hassu arpi rintojen alaosiin ja lisää sen jälkeen kun poika oli jo syntynyt ja maito nousi. Nyt on rintojen yläosaan tullut pari arpea ja viikot 11+3... vatsassa ei arpia
 
B-7
Ei niitä välttämättä tulekaan,riippuu ihan kudoksistasi!
Mulla 6 täysiaikaista raskautta takana,ilman arpia.
Seiskaa odotan nyt rv 29+1 ja edelleenkin ilman arpia(tosin kyllä ehtii vielä tulla jos sitten on niin että seiskan kohdalla tulee =) )
 
B-7
Mä oon käyttänyt kaikista raskauksista body shopin kaakaovoipuikkoa(nyt kyseistä ei saatavilla,mutta vastaavaa)
En mitenkään säännöllisesti ,mutta ainakin suihkun jälkeen.
Vatsa on aina ollut valtaisa ja iso.
Mun äidillä 3 lasta ilman arpia ja hänen äidillään 5 lasta ilman arpia,että kai se menee hiukkasen perinnöllisesti.
Toisaalta mun siskolla kolme lasta,ekat kaksi säästy,kolmannesta vatsa repeili täyteen arpia vaikkei painokaan noussut kuin 5kg...
 
Minä olen käyttänyt Weledan raskausajan hoitoöljyä. En ole saanut raskausarpia, mutta en tiedä onko se öljyn ansiota. Öljy on kuitenkin pitänyt ihon kosteutettuna (olen todella kuivaihoinen) ja se on ollut riittoisaa. Yksi pullo on kestänyt koko raskausajan. Vinkkinä, jos joku haluaa kokeilla: maha ja rinnat kannattaa kostuttaa esim. käsin ennen öljyn levittämistä. Tällöin hoitoöljy imeytyy paremmin ja nopeammin.

Tiinuliini ja vauva 40 + 1
 
Mulla on myöskin tota samaa Weledan öljyä. Musta se on ihanan tuntuista ja tuoksuista. Mä ostin sitä HKI Kampin Bebesistä ja hinta oli jotain samaa luokka 18e. Se taitaa olla heidän yksi ostetuimmista tuotteista.

haavemamma ja nöksy 20+5
 
Täällä ensimmäiset arvet ilmestyivät joskus rv 31. tuli pari punaista pistettä kylkeen sillon, mutta sitten alkoikin nopeasti tulla kunnon arpia. nyt on alavatsassa ja kyljissä isoja (niin leveitä kuin pitkiäkin) arpia. Lisäksi arpia löytyy reisistä ja jopa toisesta pohkeesta. taidan todella olla taipuvainen saamaan arpia.. argh :kieh: Nopeasti lopulta tulivat vaikka kuinka rasvailin koko raskausajan mahaani.

nyt rv 37+
 

Yhteistyössä