Raskausarpien tatuoiminen piiloon?

Kysymys suunnattu lähinnä äideille joilla tullut raskausarpia raskauksien myötä.

Onko kukaan miettinyt tatuoivansa arpiaan piiloon?
Minkälainen lopputulos olisi odotettavissa jos tatuoi vatsansa epäkohdat piiloon?

Omaa vatsaani peittää iso liuta nyt jo haalenneita raskausarpia ja vatsanpeitteet ovat epätasaiset näistä arvista johtuen. Vatsa on hyvinkin ryppyinen.
Saisikohan tatuoimalla luotua jonkinlaisen illuusion vähän nätimmästä vatsasta?
Massaa ja makkaraa ei vatsastani löydy. Ainoastaan nuo arvet pilaavat mahan.
 
matkailija
No tuota, ei tietoa.. Voisin kyllä kuvitella, että jos oma ihonväri muuttuu esim. rusketus <-> talvikalpeus niin voi olla varsin jännän näköisiä ne tatskat sitten iholla :xmas:
 
näin mulla
mulla kans raskausarpia mahassa sekä tatuointi joka otettu ennen raskauksia,no piloille meni kuva kun venys arpien mukana ja kun kysyin tatuoijalta voisiko korjata kun on arpia ni ei kuulemma onnistu. harmittaa mutta ei voi mitään.
 
vieras
se vatsa on edelleen röpöliäinen vaikka sit erivärinen.
voi jopa pahentaa tilannetta.
oon itse hoikka ja vatsa todella littana,mutta arvet ja se röpöliäisyys häiritsee.
arvetkin on jo vaaleita,mutta kyllä ne ainakin omaan silmään näkyy. ei taida auttaa kun kirurgin veitsi. siitäkin jää kyllä jäljet. jos ois pömppömaha ni nää ei näkyis ehkä niin hyvin =)
 
Tarkoitin siis ihan tavallista tatuointia, enkä mitään ihonväristä peiteväriä :)

Eli jos vatsaan tatuoisi jonkin ison tatuointi-kuvan, niin muodostaisiko se kuva sellaisen illuusion, että ryppyisyys ja arvet eivät eroittuisi enää niin selkeästi?

Ja kun on mainittu, että arpia ei voi tatuoida, niin koskeeko tatuoimattomuus todellakin raskausarpia, eli niitä kohtia joista iho on repeytynyt? Leikkausarpihan on ihan erilainen kuin raskausarpi.
 

Yhteistyössä