raskausarvista..

eli mietiskelen sellasta jos ei ekassa raskaudessa ole tullut arpia vaikka kiloja tulikin reippaasti,voiko kuitenkin seuraavissa tulla?
miten teillä jotka odotatte toista tai olette olleet useammin raskaana onko arpia tullut jälkimmäisissä raskauksissa vaikka ekassa ei oo tullut?
miten yleisiä noi arvet yleensäkkään on?kuin monella on tullut ja millä viikoilla alkanut ilmaantumaan?
mulla ei tullut ainuttakaan esikoista odottaessani vaikka tosiaan painoa tuli n20kg.nyt odotellaan kaksosia viikolla 19+4 ja vähän pelottaa miten paisun ja arpeudun B)
äidillä ei kolmesta raskaudesta ole tullut arpia eikä siskollani kaksosraskaudesta joten voihan olla että meillä on ns.paksu nahka :LOL:
no ei se mitään jos tulee siinähän tulee mutta laittakaa viestiä ketkä jaksaa ois mielenkiintosta tietää...

äippä+pikkukakkoset
 
mulle alko tulee vasta viikolla 35 ja nyt niitä on muutama tossa alamahalla. mä olin ihan varma ettei tuu lainkaan, mutta tuli sittenkin. :/ no ne on näitä elämän arpia. :D
tää on vasta eka lapsi meille joten, en osaa sanao voiko tulla jollei aikaisemmissa ole tullut.
 
ekassa raskaudessa tuli loppuviikoilla navan ympärille muutama ja rintoihin.
nyt sama juttu eli 1vko sit tuli samaan paikkaan mahaan mut hyvin haaleena.

sen verran voin lohduttaa että itseltä arvet lähti ja haaleni hyvin nopeasti eikä niiden olemassaoloa näe ellei tiedä
 
ekasta raskaudesta ei tullu mitään, mutta toisesta tuli sitten mahaan, reisiin ja tisseihin arpia ja nyt odotan kovasti :kieh: milloin alkaa taas..

mutta jotkuhan sanoo että riippuu kumpaa tekee ja paljo sitä painoo äidillä tulee, mun tilanteessa eka oli tyttö ja painoo tuli 25kg raskauden aikana= eikä yhtään arpea, ja toinen oli poika ja painoa tuli 18kg=arpia paljon!

 
Ekasta ei tullut ollenkaan.

Toisesta sitten tuli todella paljon kirkkaan punaisia, syviä arpia reisiin, pakaroihin, rintoihin ja vatsaan. Vaikka en edes lihonut runsaasti. Silloin minulle sanottiin, että johtui hormoneista. Siinä oli pari keskenmenoa ennen tätä raskausarpiraskautta.

Kolmannesta ei tullut sitten enää uusia arpia. Eikä nyt tästä neljännestä ole ilmaantunut uusia juovia. Vanhatkin pysyneet aika huomaamattomina. Painoa tullut jo 15 kg ainakin. Nyt viikkoja 31+2
 
Mulla itsellä tuli ekasta
-vatsa oli ihan mieltön, sf-mitta nousi 38 korkeimmillaan.

Vaikka ekasta ei tulis toisesta voi tulla pahatkin.
Olen joskus kuullut, että riippuis myös millaisessa kunnossa vatsalihakset on, enpä tiedä.

Odotan nyt toista ja pikkuveljet osti mulle rasvaa joka suojaa raskausarvilta (jotain vartalovoita myyjä oli suositellut raskaana olevalle) Eipä myyjä kysynyt onko niitä jo ennestään -ei näitä arpia vie mikään pois, siinä ne ovat muistona läpielämän.
 
Kuulemma johtuu ihotyypistä, jotkut joustaa ja jotkut ei. Tuleehan joillekkin ryppyjä aikaisin ja toiset elää siloposkina paljon pitempään :) Pikkukakkosta odottelen ja toivon ettei tästäkään tule arpia.

Pepppi ja papu 10+3
 
kiitos kaikille ketkä on jaksanu vastailla =)
mäkin luulen et se enimmäkseen riippuu ihotyypistä ja jos ne on tullakseen ni rasvat ei siihen auta..kyllä sitä kuitenki tulee rasvailtuu ihan jo senkin takii et iho on niin kireellä.
no ei se mitään jos tulee elämähän jättää jälkiä :heart:

mami+tiku&taku 20+1
 

Yhteistyössä