Raskausoireiden "katoaminen" ja km

Hei

Lueskelin vastauksia keskenmenon oireista, kun nyt itse olen siinä vaiheessa, mutta en löytänyt kokemuksia raskausoireiden katoamisesta. Oletko itse jälkeenpäin huomannut asian tai onko muita kokemuksia asiasta?
Voivatko oireet kadota/lieventyä ja silti raskaus jatkua?

Itselläni raskaus alkoi melko selkeillä merkeillä: pientä pahoinvointia ja vatsanpohjassa nipistelyä, sitten hervoton väsymys ja rinnat muuttuivat todella koviksi aroiksi. Pahoinvointi alkoi olla sitä luokkaa, että piti huolehtia tasaisesti välipalojen ja vesihuikan saamisesta. Kolme päivää näiden erilaisten tuntemuksien katoamisesta huomasin (rv6), että oireet tosiaan olivat kadonneet ja aloin epäillä pahinta. Joka siis osoittautui todeksi . :'(
 
Joo itselläni ollut kolme keskenmenoa. Ensimmäinen viikoilla 13+4. Oireet hävisivät ihan yhtäkkiä viikolla 12+1. Neuvolassa kerroin kuinka mukava nyt on kun ei enää väsytä ja on hyvä olla. vatsan nipistelykin on vähentynyt huomattavasti. Neuvolan lääkäriin kun sitten menin terveydenhoitajan jälkeen niin maailma sitten romahti.Sydänääniä ei enää ollut vaikka olin känyt ultrassa viikkoa aiemmin. Mitään ei kuitenkaan voinut enää tehdä.Olin siis viikoilla 13+4 ja sikiö oli menehtynyt viikola 12+1. Toisella kerralla kun olin raskaana päässäni pyöri koko ajan ajatus että kaikki ei ole hyvin kun raskaus oireet olivat samat kuin ensimmäisellä. Tämä raskaus päättyi viikolla 7 ja viimesin raskaus viikolla 6 kaikissa raskauksissa tiesin olevani raskaana jo ennen kuin kuukautiset olivat myöhässä. Jatkuvaa vihlontaa alavatsassa. Koittaka jaksaa. Toivon ettei kukaan joutuisi enää näillä sivuilla käymään.
 

Yhteistyössä