Raskauspahoinvoinnin alkaminen uudelleen

Hei! Olen ensi kertaa raskaana ja kärsin alkuraskaudessa melkoisen invalidisoivasta pahoinvoinnista (en silti oksentanut, vaikka yritinkin) aina 12 viikolle asti. Tämän jälkeen olo oli kuukauden verran mitä mainioin, mutta nyt on kolmisen päivää ollut taas kamala olo ja joka päivä tuo olo on vain pahentunut :( Onko tämä nyt tätä samaa tuskaa loppuun asti? Olen ihan epätoivoissani, enkä ole koskaan kuullut että kerran jo poismennyt raskauspahoinvointi tulisi takaisin. Onko kellään kokemuksia vastaavasta?
 
älä huolestu turhaan.Jos vauveli kasvaa siellä nyt nopeammin ja tekee tilaa,kenties siksi voit väliaiisesti kärsiä pahoinvoinnista. On joitain jotka kärsii alusta loppuun,mutta en usko että kuulut niihin koska sulla oli se taukokin. syötkö vitamiineja? itse syön multivita mamaa ja lisäksi vältän kaikkea turhaa makean syömistä ja syön hapankorpuja, soya-jogurtteja, viinirypäleitä,luumuja..kaikkea raikasta ,joka helpottanut!
 
  • Tykkää
Reactions: Miri81
Itselläni (4. raskaus) on ollut tässä raskaudessa juurikin tuota, että välillä helpottaa ja sitten tulee paha olo-kausia. Eka "kausi" oli rv:t 6-n.26. Sitten helpompaa, sitten taas pahaa oloa jne... että voi se siis tulla takaisinkin -ja lähteä taas pois! Nyt ollut taas parempaa, mutta ei tässä kauaa ole, kun oli viimeksi pahaa oloilua. Nyt mulla rv 37 -kohta synnytys parantanee tämän vaivan. =) Jaksamista! Ja nauti hyvistä jaksoista! Tosin voihan hyvinkin olla, että sulla ei tämän jakson jälkeen paha olo enää palaakaan, toivotaan niin! )=)
 
Kiitos ihanat kannustuksesta :heart: Syön kyllä vitamiineja, juurikin noita multivitan raskaus ja imetys vitamiineja. Pidin niistä taukoa, kun oli oikein paha olo ja nyt jätin kanssa ottamatta kokeillakseni onko vaikutusta. Paha olo meni paremmaksi! Todennäköisesti se on vain ihan sattumaa, joten jatkan taas parin päivän päästä vitamiineja ja katson miten käy :) ehkä tämä tästä. Oli vaan ihan hirveä järkytys kun se kammottava olo tuli takaisin.
 
Jos otan tyhjään mahaan tuon raskausvitamiinin, niin mulle ainakin tulee siitä tosi paha olo. Käynyt useita kertoja, niin kun yleensä syön aamupalan kanssa, että nappaan vitamiinit tarkoituksena syödä heti perään ja jostain syystä siirtynyt aamupala niin kauhea olo iskee. Ja kestää ihmeen kauan, että olo paranee.
 

Yhteistyössä