Raskaustesteistä, mitä tässä nyt pitäisi ajatella???!!!

  • Viestiketjun aloittaja voi huoh
  • Ensimmäinen viesti
Apteekin oma, mun mielestä ainakin. Sillä en ole koskaan saanut vääriä plussia ja olen niitä tusinoittain tehnyt.
Clearbluella taas olen saanut kaksi väärää plussaa ja olen ymmärtänyt, että monet muutkin ovat saaneet.
 
"hmmm"
Mikä ois se paras testi jos vaikka huomisaamuna testaan? Apteekin oma tai clearblue?
Mä varmaan ostaisin apteekin oman ja digitestin. Testaisin la- tai su-aamuna. Testaisin ensin ton apteekin oman ja jos yhtä haalea niin seuraavana päivänä vielä digin. Onhan sekin mahdollisuus, että sulla on varhainen keskenmeno ja siksi viiva ei tummene, mutta vuoto ei ole vaan vielä alkanut.
 
Khimaira
Missä ihmeen muovissa tuo testi on..Ei ole paljoa apua sulle että täällä arvaillaan tuollaisesta suttukuvasta mitään..

Mulle on tuolla testillä tullut aina jonkinmoinen viiva kun tarpeeksi tihrustaa..Ostat jonkun muun kuin liuskatestin, niin ei tarvitse arvailla. Ja testaat viikon päästä :whistle:
 
zxc
Apteekin omasta sen verran, että se kannattaa heittää roskiin tulkinta-ajan jälkeen. Mulle tulee siihen aina roskishaamu. Johtunee jostain virtsan epäpuhtaudesta tai muusta. Tulkinta--ajalla se on kyllä selkeä, eikä tarvitse arvuutella onko plussa vai ei.
 
"vieras"
siis mulla on tullu noilla pregcheck-testeillä molemmissa raskauksissa tosi tosi haaleet viivat just ennen 3min täyttymistä, kun oon meinannu heittää testit jo roskiin. Ja oon testannut vasta kun menkat olleet myöhässä päivän tai kaksi. Eivätkä mitään vääriä plussia olleet! Clearblue digital-testillä oon sit saanut seuraavina päivinä noista testeistä tuloksen raskaana 2-3! :)

Että eiköhän sullekin vielä plussa sieltä pärähdä! Harvoin kai noi testit väärin näyttää positiivisia tuloksia!
 
Kljh
Eikö se Pregcheck ja apteekin oma ole yks ja sama testi? Tai ainakin oli pari vuotta sitten kun omaani plussaks testasin. Onkohan se muuttunu? Mä ainakin olen luottanut täysin oikeastaan vaan tohon Pregcheckiin kun se on ainoa, joka mulla on toiminut moitteetta. Mulla ei siis siihen ole viivanpaikkaa tullut ellei raskaushormonia ole ollut ja niitä testejä tuli muuuuuutama tehtyä sillon kun raskauduin. Mut kuten moni muu on sanonut niin parhaan (= selkeimmän :)) tuloksen saat lähes millä tahansa testillä kun testaat vasta hyvän aikaa menkkojen alkamispäivän jälkeen, mut ymmärrän kyllä täysin kärsimättömyydenkin. Toivottavasti saat oikein selkeän plussan vielä lähipäivinä :).
 
Kui voit saada noin huonon kuvan siitä testistä?
jos siinä on punertava viiva niin olet raskaana. mä olen tehny noita halpoja estejä kymmeniä tässä viimeisen kuuden vuoden aikana ja vain kerran saanut siihen viivan. ei viivanpaikkoja, ei haamuja. punainen viiva on raskaana. se jatkuuko raskaus ei voi sanoa noiden viivojen perusteella mitenkään.
 
"sasa"
Mä tein just first signalin tostaina. Noh katoin tuloksen nega.
Tänään sitten kippasin roksiksen nurin ja testi osui kouraan.
Siinä oli TODELLA hailakka viiva. Itse en ainakaan roskishaamuun luota.
Teen huomenna uuden testin, jos menkkoja ei pisimmän kieron mukaan tule :)
 

Yhteistyössä