Raskaustesteistä..taas

  • Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti
Kippuravarvas
Tein eilen aamulla rfsu:n testin, nega. Päivällä tein aptekin testin ja sain haaleen viivan 15-30min testaamisesta.
Tänään aamulla tein apteekin testin ja ei tullut mitään, kontrolliviivakin jäi jotenkin vajaaksi.
Menkat nyt myöhässä 4:ttä päivää.
Eli mihin tetsiin nyt uskois? Vaikka siis huomenna teen taas :snotty:
 
vieras
Apteekin testissä, kuuluuko tuo 15-30 minuuttia vielä siihen testiaikaan vai menikö jo sen yli? Onko mahdollista, että olisit raskaana? Joko oma kierto tekee tepposet tai sit olet raskaana, mut sitä ei vielä näy.
 
eiks rfsu:n testi oo se mis on 2kpl, mitä myydään marketeissa? Jos on ni mä tein sen ekan kerran ku mul oli menkat 2 pvä myöhäs ja nega se nyt tietty oli. Viikon päästä ku tein uudestaan ni ihan haalee viiva tuli ja ku viel puolen tunnin päästä kävi kattoon sen testin,ni se viiva oli ihan tumma. :ashamed:
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja VinoVispilä:
eiks rfsu:n testi oo se mis on 2kpl, mitä myydään marketeissa? Jos on ni mä tein sen ekan kerran ku mul oli menkat 2 pvä myöhäs ja nega se nyt tietty oli. Viikon päästä ku tein uudestaan ni ihan haalee viiva tuli ja ku viel puolen tunnin päästä kävi kattoon sen testin,ni se viiva oli ihan tumma. :ashamed:
Joo, just se..siinähän luvataan tulos samana päivänä kun menkkojen pitäs alkaa.

Vieras: Apteekin testissä lukee, et älä lue 10min jälkeen :snotty:
Ja raskaana sais olla :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja VinoVispilä:
eiks rfsu:n testi oo se mis on 2kpl, mitä myydään marketeissa? Jos on ni mä tein sen ekan kerran ku mul oli menkat 2 pvä myöhäs ja nega se nyt tietty oli. Viikon päästä ku tein uudestaan ni ihan haalee viiva tuli ja ku viel puolen tunnin päästä kävi kattoon sen testin,ni se viiva oli ihan tumma. :ashamed:
Joo, just se..siinähän luvataan tulos samana päivänä kun menkkojen pitäs alkaa.

Vieras: Apteekin testissä lukee, et älä lue 10min jälkeen :snotty:
Ja raskaana sais olla :whistle:
No mä taisin olla sen ekan kans aika hätänen, ootin varmaan minuutin ja ku viiva ei ilmestyny,ni nakkasin roskiin... Huomasin sit jonku ajan päästä et ois voinu oottaa vähän kauemmin. meinasin kyl mennä tonkiin sitä roskiksesta,mut ku ukko ehti kuskata sen ulos :LOL:
 
mä tein ekaksi tuon prisman testin ja tunnin päästä siinä oli hyvin haaleasti erottuva viiva. kahden päivän päästä samainen viiva tuli siihen sen testiajan sisällä. siitä päivän päästä jo ihan kelpo viiva. nyt menossa rv24+5. ei mulla koskaan viivoja ole tullut edes jälkikäteen jos raskaana en ole ollut :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Mutta olisko toi tän päivänen jotenkin huonosti tehty kun jäi se kontrolliviivakin vähän vajaaks :whistle: :snotty:
voihan ollakin jos kerta sitä kontrolliviivaakaan ei kunnolla näkyny...järkevintä kai olis ootella taas vaikka huomiseen tai kokeilla jotain apteekin tosi herkkää testiä.Ärsyttävää vaan tommone ootteluki!
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Mutta olisko toi tän päivänen jotenkin huonosti tehty kun jäi se kontrolliviivakin vähän vajaaks :whistle: :snotty:
joo silloin testi ei ole luotettava kontrolli viiva täytyy näkyä kunnolla jotta testi on onnistunut!!
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
voihan ollakin jos kerta sitä kontrolliviivaakaan ei kunnolla näkyny...järkevintä kai olis ootella taas vaikka huomiseen tai kokeilla jotain apteekin tosi herkkää testiä.Ärsyttävää vaan tommone ootteluki!
Tää on niin perseestä :snotty:
Mietin jo et josko soittais lähetteen tk:n raskaustestiin,. se olis ainakin varma |O
 
moikka
käy hae kuule apteekista testi jonka herkkyys on 10jotaki..en muista testin nimee(oiskohan ollu joku acon, vaal.pun. paketti) mutta se on sellanen lyhkänen testi johon tiputetaan pipetilä pissa.. vaikee selittää, mutta herkkä testi ja helppo käyttää. itse tein sillä ekan testin edellisenä päivänä kun menkkojen piti alkaa ja selvä plussa tuli.
 
moikka
tätä testiä tarkoitin http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/products_id/946 tää testi näytti selvän plussan, mutta rfsu:n testi ei (itsekkin sellasia 2kpl tein)
 
Jos hcg- hormonia ei ole tarpeeksi viellä? Silloin kun odotin poikaa niin tein rfsun ekana päivänä ja tuli plussa. Sitten jouduin vielä seuraavana päivänä tk:hon missä testasivat ja saivat negan, verikoe vasta paljasti raskauden. Mä oon alkanut tekemään sitä, että tutkin tikun tarkkaan ennen testin tekoa jotta nään onko siinä viivanpaikka mutta tiedä noista sitten.. Viikko sitten "plussasin" rfsun testeillä ja 1 apteekin B-sure testillä, tuli siis haaleaakin haaleampi viiva, juuri ja juuri näki viiva. En jotenkin luottanut.. Nyt menkat 10 pv myöhässä ja "odottelen" jo menkkoja. En usko että raskaana olen... jotenkin skeptinen olo.
 
kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja moikka:
tätä testiä tarkoitin http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/products_id/946 tää testi näytti selvän plussan, mutta rfsu:n testi ei (itsekkin sellasia 2kpl tein)
tämä on oikeasti hyvä ja herkkä testi!
 
kyl se varmaa niin on et joko ootat ihan rauhassa vaikka sunnuntaihin tai sit koitat tosiaan sinne terveyskeskukseen.Mulla oli sillon tuolta kotitesti.fi niitä "erittäin herkkä raskaustesti liuska"-testejä, ja ne näytti kyllä heti, sillonki kun rfsu:n testi näytti negaa.En kyl muista kauan sieltä kestää niiden tulla mut jos apteekista sais jotain samantapasia niin voisithan semmosellakin koittaa...ei oo ees kovin kalliita!
 

Yhteistyössä