Raskaustestistä

  • Viestiketjun aloittaja mömmöliisa
  • Ensimmäinen viesti
mömmöliisa
Mulla on sellanen tilanne et yritetään lasta. Tänään kp 26/28 tein Apteekin testin. Testiajan jälkeen siihen tuli haamu, selkeesti punertava viiva. Kameraan en sitä kuitenkaan saanut taltioitua. Mitkähän mahdollisuudet tässä on raskauteen? Perjantaina olis tarkotus tehdä uus testi jos menkat ei sitä ennen ala.
 
20v
Mulle ei ole ainakaan ikinä tullut mitään testiajan ulkopuolella (edes päivienkään kuluttua) jos en ole ollut raskaana. Toisillahan voi tulla niitä roskishaamuja ilman että se tarkottaa mitään, mut mä luulisin (anteeksi yleistys) ettei niihin tuu useimmiten yhtikäs mitään - ainakaan värillistä - edes testiajan jälkeen, jos ei oikeesti ole raskaana. Mut tosiaan kannattaa uusia parin päivän päästä! Voi muuttua "oikeeksi" plussaksi hups vain! ;)
 
mömmöliisa
Kiitos näistä vastauksista. Itse olen myös tuota kemiallisen mahdollisuutta pyöritelly päässäni. Jotenkin vaan ajattelen et kun on väriä niin jotain yritystä tuolla mun sisällä on.
 
"reija"
minä olen tehnyt elämäni aikana ainakin 20kpl raskaustestejä ja jos en raskaana ole ollut, ei testiin ole tullut haamunhaamua ei sitten mitään. jos teille olis syksyvauva tulossa!
 
pipipii
Itte lakkasin tekemästä raskaustestejä kovin aikaisin, kun jos se näyttää plussaa, ja onkin kemiallinen raskaus, niin harmittaa, jos sitten "tietää" olleensa raskaana, vaikka menkat tuleekin. Se on vähän sellanen tieto lisää tuskaa juttu, mutta voipihan tuo olla sun kohdalla niinkin, että kun koopeet on vielä noin vähäisiä, niin raskaus ei vaan näy vielä kunnolla testissä. Pikkusen odottelua.. Toivottavasti kaik on hyvin! =)
 
masaliisa
Olen kuullut, että mm. endometrioosi voisi vaikuttaa testiajan jälkeen tuleviin "positiivisiin" tuloksiin raskaustesteissä? En ole aivan varma tästä kuinka totta kyseinen väittämä on, mutta näin olen kuullut.
 
itse testannut myös
Elämässäni tehnyt MONTA testiä ja olen joskus saanut haamujenhaamun joka tuli kesken ja nyt hiljattain testiajan ulkopuolella (ei montaa minuuttia yli kuitenkaan) sain monta vahvaa plussaa testeihin, veri testissä hcg oli kuitenkin 1 muistaakseni, eli ei ollut edes minkäänlaista yritystä sisälläni tapahtunut, joten ne testit oli susia, ja olivat kaikki erimerkkisiä!
 
Olen kans tehny uuuuseita testejä elämäni aikana ja koskaan ei oo mitään haamuja ilmestyny tikkuihin..aina puhtaita negoja ollut...Eikä ole kemiallisiakaan tullut..Mä tekisin uuden testin hiukan myöhemmin :) Mut ei mulle oo apteekin testiin kyllä mitään väriä tullu, jos en oo ollu raskaana!
 
myös malttamaton
Tein raskaustestin "liian" aikaisin, kun olin niin malttamaton. Testiin piirtyi haalean haalea viiva. Mutta ihan oikein se lopulta näytti, nyt olen raskaana vko 32 :)
 
Ainoa testi,jonka mä olen tehnyt liian aikaisin on ollut se digitesti,joka antaa kirjallisen vastauksen.Ja sen tein jopa neljä päivää ennen kuin menkkojen piti alkaa ja silti näytti oikein.Muuten olen suosiolla odottanut siihen päivään kun menkkojen on pitänyt alkaa ja sitten tehnyt testin.Siinähän lukeekin,ettei testin tulosta pidä lukea enää testiajan jälkeen kun se voi näyttää mitä tahansa puuta heinää.
 
mömmöliisa
Teinkin sitten jo tänään uuden testin. Ja taas apteekin testiin piirtyi testiajan jälkeen tosi hailakka punanen viivanen. Kaadoin sen pissan pois ja myöhemmin tuli mieleen et kokeilenpa vielä digitestin. Ja siinä tyly kirjotus: Ei raskaana. Toki siis ei ollut ihan aamupissa kyseessä. Mitä mieltä ootte kannattaisko vielä testata la kun on se ihan oikee testauspvä lääkärin mukaan? Jollei siis menkat oo alkanu..
 
mömmöliisa
Kiitos kommenteista. Mietityttää vain tuo kun viivat on ilmaantunu vasta testiajan jälkeen.. Ja hyyyyvin hailakkana. Mies on jo ihan varma etten oo raskaana. Jonkinmoisia oireitakin olis mut mitä sitä tietää mitkä johtuu pienestä flunssasta. Tänään tosin yökin kaverin luona keittiörättiä..
 

Yhteistyössä