Raskausunia :D

Kaikkea sitä raskaana ollessa unissaan näkee :

Makoilin vanhempieni pihakeinussa ja tutkin napaani, kun se oli hieman "irtonainen". Olin raskaana. Nukahdin keinuun ja herättyäni huomasin, että navastani oli irronnut iso pala nahkaa, ikään kuin napatynkä, mutta paljon isompi. Navasta vuosi jotakin mätää tai visvaa. Minulla oli sylissäni kaksi koristeltua kananmunaa (tosin ne olivat paljon isompia). Olin lähdössä sisälle näyttämään siskolleni ja isälleni napatynkää, kun toisen munan kuori alkoi halkeilla ja rikkoontua.

Juoksin hädissäni munien (ja napatyngän) kanssa sisälle ja huusin toistuvasti, että "soittakaa äitipolille!". Siskoni ja isäni eivät tehneet mitään. Yhtäkkiä toinenkin muna alkoi kuoriutua. Olin hädissäni, koska en halunnut "lasten" syntyvän ilman sairaalassaoloa. Jälkimmäinen muna kuoriutui kokonaan ja esiin tuli n.15cm korkea sorsanpoikainen. Heti perään ensimmäisestä munasta syntyi samanlainen. Sain kaksoset. Olin todella hämilläni, mutta yritin olla iloinen ja onnellinen ja ajattelin, että pääasia, että he ovat terveitä ja ettei saa valittaa, koska kaikki eivät saa lapsia koskaan!

Eli raskauteni päättyi kahteen sorsanpoikaseen!
:LOL: <br><br>
 
Nää on kyllä uskomattomia nää raskausunet...

Itse vaeltelin ympäri Savonlinnan kaupunkia etsimässä anopille käpykakkua, kun mies soitti, että meille on syntynyt tytär ja hän antoi vauvalle nimeksi Jonna-Jenna Hippa. Aika kivuttomasti synnytetty, kun en itse edes huomannut vauvan tuloa... :D
 
Elli33
Mielenkiintoinen uni. Itse näin unta, että nukuin ja nukkuessani vauva oli syntynyt, heräsin siis, vauva oli kömpinyt rintaani imemään nukkuessani. Hätäännyin siitä, että napanuora oli vielä katkaisematta ja otin vauvan syliin ja kiiruhdin kätilöä kohti ja silloin harmitti, kun en ollut vielä edes katsonut vauvaa silmiin. Olinkin siis sairaalassa. Hyvä tunne jäi unesta.
 
Mä oon monta kertaa nähnyt unen jossa mun vauva syntyy, mut se on barbi.
Ja vielä tosi pieni semmoinen. Mahtuu ihan kämmenelle.
Kerran mä hukkasin sen sänkyyn, kerran se joutu imuriin ja kerran unohdin mun lapsen auton katolle ja jouduin palaamaan kehä kolmosen varteen etsimään jälkikasvua.

Mitähän tää kertoo mun alitajunnasta?
 
Mä näin sellaista unta että mä lähdin synnyttämään vanhempieni kanssa ja molemmat ravasivat tupakalla koko ajan (eivät siis polta oikeasti)... Lopuilta miehenikin oli paikalla ja hänkin kävi synnytyssalin parverkkeella tupakalla. Itse synnytystä en unessa muista ja vauva taisi olla synnyttyään välillä tyttö ja välillä poika.

Eräs kaverini näki sellaisen unen että synnytän 4700g painavan pojan jolla on pikimusta tukka. Toivotaan että ei ihan noin isoa tarvitsisi synnyttää =)
 
Unia joo...minun vauvani oli tullut masusta näytille kesken raskauden. Tyttö se oli ja palasi sinne mahaan kasvamaan... Kerran tulokas oli syntynyt ja näytti lähinnä avaruusoliolta, mietin vain että mites meistä tuon näkönen lapsi tuli? :D
 
Mä sain viime yönä neloset! :D
Kaks tyttöä ja kaks poikaa, ja olin ihan pulassa niiden kanssa. =)
Juoksentelin kahden huoneen väliä imettämässä niitä koko ajan ja kukaan ei ollut auttamassa mua. Isää ei tässä unessa näkynyt ollenkaan. :LOL:
Onneksi on mahassa vaan se yks.. oli se sen verran pelottavaa. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 22:49 Jonz kirjoitti:
Mä sain viime yönä neloset! :D
Kaks tyttöä ja kaks poikaa, ja olin ihan pulassa niiden kanssa. =)
Juoksentelin kahden huoneen väliä imettämässä niitä koko ajan ja kukaan ei ollut auttamassa mua. Isää ei tässä unessa näkynyt ollenkaan. :LOL:
Onneksi on mahassa vaan se yks.. oli se sen verran pelottavaa. :D
Mä näin unta et ootin nelosia ja hädissään suunniteltiin autonvaihtoa. :D
 
Mun mahasta kurkisti viime yönä tosi pienoinen vaaleanpunainen jalka, siis mahan läpi.. Oli vissiin poikasella vähän villi yö :D . Välillä unissa "muistaa" olevansa raskaana ja alkaa miettiä että enhän minä nyt voi lähteä tästä leijumaan tai jahdata kovin vauhdikkaasti unipahiksia ettei mitään satu :).
 
eikö kukaan näe painajaisia :eek: ? Itse olen nähnyt unia joisssa valtava hätä jo olemassaolevista tai syntymättömästä lapsestani :\| , lopulta aina käy hyvin mutta huoli unissa on suuri. En tiedä miksi mutta edellisten raskauksien eroottisten unien tilalle on ihmeekseni tullut nyt näitä "ikävempiä" unia , vaihatisin kyllä nämä niihin eroottisiin vaikka posket punaisina niitäkin joutui "katselemaan" :ashamed: ;) :LOL:
 
Mun unet on ollut melki koko ajan seksiin liittyviä. Odotan kolmatta lasta ja en kyllä muista, että olisin näin levottomia unia nähnyt kahden aikaisemman odotus aikana. Viime unessa olin sängyssä naisen kanssa ja kun heräsin olin ihan häkeltyny kun se tuntui niin aidolta. No oon kyllä nähnyt rajuja unia myös miehestäni, et en tiä johtuuko nämä unet siitä että seksielämä on ollut aika hiljaista viime aikoina ;) Sit oli vielä sellanen uni et mies ilmoitti puhelimitse, että vauva on syntynyt ja mä itkin kun en saanu olla synnytyksessä mukana... =)
 
voiskohan seksiunilla olla tekemistä sukupuolen kans? kun odotin poikia näin seksi unia , tyttöä odottaessa taas en :/ , nytkään en niitä ole nähnyt joten pakosta ajattelen että olisko tyttö taas masussa ;)
 
Chi
Seksiunia on nähty täälläkin...ihan siis sellaisia, joissa olevat aiheet oksettavat päivänvalossa (kukin vetäkööt omat johtopäätöksensä). :x Juuri viime yönä todistin taas vierestä vaikka mitä "tapahtumia" ja koska mahaan ei sattunut herätessä, olin sitten kai saanut orgasmin... :ashamed: Viimeksi noin kävi alkuraskaudessa, kun laukesin n. 5 kertaa yössä monen kuukauden ajan..!
 
Mun unessa mä synnytin pienen tyttölapsen... Soititn sitten heti (ei edes napanuoraa katkastu) anopillle ja "ilkuin" että tyttö tuli, ei poikaa!!! Etpäs osunu oikeeseen.... Ja naurut päälle...

On anoppi oikeesti ennustanu että tästä vauvasta tulee poika. On kaks edellistä osunu oikeeseen, joten saas nähä nyt. Onkohan mulle jääny jotain alitajuntaan...
 

Yhteistyössä