Raskausväsymys

Viikkoja 15 kasassa eikä raskauden alusta asti piinannut väsymys hellitä millään! Olen hoitoalalla fyysisesti melko raskaassa työssä mutta teen 1,5-vuotiaamme vuoksi lyhennettyä työaikaa => 3 vapaapäivää viikossa. Työpäivien jälkeen en jaksa muuta kuin lysähtää sohvalle ja makaan siinä raatona loppupäivän miehen hoitaessa lapset (9v., 7v ja tämä 1,5v). En kertakaikkiaan jaksa tehdä mitään, paikkoja kivistää ja päätä huimaa. Vapaapäivinä väsymys ei ole aivan yhtä totaalista, mutta jo kauppareissusta ja ruuanlaitosta uuvuin tänäänkin niin että pakko oli ottaa päikkärit samaan aikaan kuin vauva. Harrastukset ym. on kaikki jääneet, enkä kotonakaan jaksa edes kutimia ottaa käteen...! Töissä olen pari kertaa pyörtynyt, yhtäkkiä iski huono olo ja huimaus joka helpotti kun hetken istuin. Onkohan tää ihan normaalia...? Anemiasta tai diabeteksesta ei ole kysymys, on poissuljettu...
 
Etkö saisi millää sairaslomaa jos kerran pyörtyiletkin töissä. :/ Kyllä kai se väsymys ja huonovointisuus normaalia on mutta kai senkin pitäisi kohta puolii alkaa hellittämään. Jos tuntuu ettet jaksa nii hae saikkua. :hug:
 
Täällä sama juttu :wave:

Ekaa odottaessa olin superenerginen ja jaksoin urheilla yms. Tää toinen raskaus on ollut kyllä aivan erilainen.
Väsyttää ihan jatkuvasti, oon pahalla tuulella ja pää särkee joka päivä.

Ikääkin on tietty "jo" kolmekymmentä, vaikuttaiskohan asiaan..
 

Yhteistyössä