ratsasti HIRVELLÄ..

  • Viestiketjun aloittaja suuttunut
  • Ensimmäinen viesti
harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ratsastetaanko hevosilla vedessä?
No ei.
Ei ainkaan pitäis.
Ratsastetaan siis vedessä,mutta ei sillain että hevosella ei yllä jalat pohjaan.
Noniin, ihan eri asia, kuin tuo, että vieras tyyppi joku vaan veneestä hyppää kyytiin.
On kyllä,täysin.Videosta näki vielä että hirven pää kävi veden alla.
 
Just.. :headwall: :headwall:
Mua v*...ttaa tollanen toiminta kun eläintä kohdellaan miten sattuu oman huvin vuoksi. Hirvi käsittääkseni on kuitenkin villieläin eikä ole tottunut ihmiseen ratsastaja mikä todennäköisesti aiheutti sille pelkoa yms.

Idiootteja on monenlaisia..
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja suuttunut:
Kyllä tuo on mun mielestäni aika julmaa.Eläinrääkkäyksestä menee kyllä!
Tollanen känninen tonnikeiju hirven selässä keskellä järveä,ja kaverit rätkättää taustalla.Suututtaa!

Perusteluina sille ettei oo rääkkäystä niin se että metsästäjätki jättää eläimiä kitumaan.Eikä jätä,jos yhtään oikea metsämies on.
Mikä tonnikeiju? Ihan normaalin kokoinen mies.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Ratsastetaan siis vedessä,mutta ei sillain että hevosella ei yllä jalat pohjaan.
Jotenkin on jäänyt sellainen mielikuva että voisi ratsastaa ihan "uimallakin". Onneksi hirvi on parempi uimarikin kuin hevonen!
Suositus on, että ui itse vierellä, jos hevosen jalat ei yllä pohjaan. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihminen on vaarallisempi:
Olkoot vaan hirvi vahva ja vaarallinen eläin,mutta ei se silti vedessä voi ihmiselle mitään tehdä.
Tuota noin.... Olen jutellut ihmisen kanssa joka oli samassa avannossa hirven kanssa ja kyllä se hirvi olisi voinut sotkea ihmisen phjaan ihan tuosta vaan!
 
oli vain NORMAALI mies
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja suuttunut:
Kyllä tuo on mun mielestäni aika julmaa.Eläinrääkkäyksestä menee kyllä!
Tollanen känninen tonnikeiju hirven selässä keskellä järveä,ja kaverit rätkättää taustalla.Suututtaa!

Perusteluina sille ettei oo rääkkäystä niin se että metsästäjätki jättää eläimiä kitumaan.Eikä jätä,jos yhtään oikea metsämies on.
Mikä tonnikeiju? Ihan normaalin kokoinen mies.
Käy sanoon toi sille hirvelle.Ehkä sinne selkään ei olla tarkoitettu mitään juoppoja mätisäkkejä istumaan.
 
eri asia
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ihminen on vaarallisempi:
Olkoot vaan hirvi vahva ja vaarallinen eläin,mutta ei se silti vedessä voi ihmiselle mitään tehdä.
Tuota noin.... Olen jutellut ihmisen kanssa joka oli samassa avannossa hirven kanssa ja kyllä se hirvi olisi voinut sotkea ihmisen phjaan ihan tuosta vaan!
Ovat olleet siellä pelastamis tarkoituksessa?
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ihminen on vaarallisempi:
Olkoot vaan hirvi vahva ja vaarallinen eläin,mutta ei se silti vedessä voi ihmiselle mitään tehdä.
Tuota noin.... Olen jutellut ihmisen kanssa joka oli samassa avannossa hirven kanssa ja kyllä se hirvi olisi voinut sotkea ihmisen phjaan ihan tuosta vaan!
No, sepä tässä hirviratsastuksessa onkin mun mielestä ainoa hyvä puoli.
 
vieras
- On todella arveluttavaa touhua. Siinä voi vaikka henki mennä, sillä hirvi on todella vahva eläin, kommentoi varapuheenjohtaja Hannu Putkonen Kajaanin seudun luonto ry:stä.

Putkosen mielestä hirvi on sellainen eläin, jota pitäisi pikemminkin välttää metsäolosuhteissa. Hirvellä uiminen ei siis ole suositeltava harrastus, sillä eläimen säikäyttämisen lisäksi myös oma terveys voi olla vaakalaudalla.

- Ei hirven kanssa pitäisi mennä uhittelemaan, Putkonen muistuttaa.

http://www.kainuunsanomat.fi/cs/Satellite/Kainuu/1194622061848/artikkeli/hirviratsastuksesta+ei+seuraamuksia.html
 
Alkuperäinen kirjoittaja eri asia:
Kyllä mutta mistäpä hirvi sen tietää?
Ei tiedäkkään,mutta ihminen tietää olevansa siellä sen vuoksi että haluaa pelastaa eläimen,ei rääkätäkseen sitä.[/quote]

Ilmeisesti tämä kyseinen henkilökään ei tiennyt rääkkäävänsä eläintä. Ei kai ne muuten olisi sitä kuvanneet ja laittaneet nettiin.
 
Tasku Venus
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
- On todella arveluttavaa touhua. Siinä voi vaikka henki mennä, sillä hirvi on todella vahva eläin, kommentoi varapuheenjohtaja Hannu Putkonen Kajaanin seudun luonto ry:stä.
Mua ei ainakaan kiinnosta pätkääkään tollasten idioottien terveys, vaan suututtaa enempi sen hirven puolesta.

:(
 
aivan eri juttu
Ja siinä avantojutussahan hirvi on itse joutunut siihen tilanteeseen,ihminen päättää auttaako vai ei.
Tuossa videossa hirvi on ollut vain uimassa,ei kiipelissä,ja sitten joku ukko on päättänyt käydä vähän hauskuuttamassa hirveä.
 
ilmeisesti
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja eri asia:
Kyllä mutta mistäpä hirvi sen tietää?
Ei tiedäkkään,mutta ihminen tietää olevansa siellä sen vuoksi että haluaa pelastaa eläimen,ei rääkätäkseen sitä.
Ilmeisesti tämä kyseinen henkilökään ei tiennyt rääkkäävänsä eläintä. Ei kai ne muuten olisi sitä kuvanneet ja laittaneet nettiin.[/quote]

Ei näy sitten kytätkään olevan kovin järkeviä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja aivan eri juttu:
Ja siinä avantojutussahan hirvi on itse joutunut siihen tilanteeseen,ihminen päättää auttaako vai ei.
Tuossa videossa hirvi on ollut vain uimassa,ei kiipelissä,ja sitten joku ukko on päättänyt käydä vähän hauskuuttamassa hirveä.
Siis kysehän oli siitä onko hirvi vaarallinen vai ei. Ei mistään muusta. Joku älysi väittää eteei hirvi muka ole vaarallinen.
 
ihminen on vaarallisempi
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja aivan eri juttu:
Ja siinä avantojutussahan hirvi on itse joutunut siihen tilanteeseen,ihminen päättää auttaako vai ei.
Tuossa videossa hirvi on ollut vain uimassa,ei kiipelissä,ja sitten joku ukko on päättänyt käydä vähän hauskuuttamassa hirveä.
Siis kysehän oli siitä onko hirvi vaarallinen vai ei. Ei mistään muusta. Joku älysi väittää eteei hirvi muka ole vaarallinen.
Tuossa tilanteessa tarkoitin
 
salli mun nauraa
Alkuperäinen kirjoittaja juristi:
Ennemminkin pitäisi tuomita ne jotka rääkkäävät hevosia ratsastamalla. Suomeen joudutaan tuomaan hevosenlihaa, kun omia ei raaskita teurastaa.
Vai että juristi:D
Saako kaikkea tehdä mitä laissa ei ole kielletty.Tuo nyt vain sattuu menemään aika hyvinkin eläinrääkkäyksen puolelle.
 

Yhteistyössä