Rattaat 3 vuotiaalle?

  • Viestiketjun aloittaja miettii
  • Ensimmäinen viesti
"nelly83"
Mä ostin vielä kuopukselle (3.v) käytettynä rattaat kun myytiin mein tuplat pois. Harvoihan noita tulee käytettyä, kun itse jo lyhyitä matkoja kävelee ja pyöräileekin, mutta kesä kun tulee niin luulen että tarve vähän lisääntyy. Tehdään kuitenkin joskus pidempiä kävelyreissuja ja kuopus ei kuitenkaan vielä jaksa pyöräillä/kävellä kovin pitkiä matkoja. Esikko (täyttää huomenna 5.v) sensijaan pyöräilee jo reippaasti ilman apupyöriä jopa useita kilometrejä.

Meille siis ostettiin jotkut vanhan emmaljungan avorattaat (oisko joku softy tms..??) naapurilta. Maksoi kokonaiset 10€
 
"nelly83"
[QUOTE="mie";25313312]En ostaisi enää. Talvella ei rattaita pahemmin tarvi, kävelyreissulla menee pulkassa/rattikelkassa. Kesällä on jo sitten niin paljon isompi.[/QUOTE]

Meillä on ainakin etelässä kadut ihan paljaina.. Joten pulkalla täällä ei tee kyllä mitään..
 
"vieras"
Meillä varmaan lähtee vielä ens kesänä reissuun mukaan rattaat, 4v lapsi. Päivä ollaan muumimaailmassa niin hänelle on ainakin liian pitkä matka kävellä takasin kylpylään.
 
vierailija
Juu ne lihoo rattaissa ja menee pilalle ne muksut, osa ihan pilaantuu ja lötkistyy. Mä laitan jäätelön toiseen ja hattaran toiseen käteen ja baanalle. Sit kun ulkomailla monesti käy oluella siinä kävelyn lomassa niin on mukava jos lapsi sillä välin lepää siinä pubin sohvalla kun se ei oo niin ihmeellistä ulkomailla jos on lapsi pubissa. Sit se jaksaa taas kävellä ja ei marise turhia. Hamppikset on näppärää välipalaa myös ( ne burger kingin pikku burgerit siis.. ) Seuraavaa matkaa taas ootellessa! Jes!
 

Yhteistyössä