Reaktioita vauvatulosta

voi hyvä Jla!
Alkuperäinen kirjoittaja MaidA:
Raskaus on jo puolessa välissä mut vieläkään en ole uskaltanut kertoa isälleni. Viikko sitten esikoinen muutti pois pinnasängystä ja isäni käski myymään sen. Sanoin et vien varastoon jos sille joskus vaik tulis viel käyttöä, Vastauksena oli vihainen huudahdus: Älä nyt #&%?$!* hullujas puhu! :/ Et en tiedä mitä kamalaa on tulossa kun saa tietää ettei ole vain mahdollisuus uudelle pinnasängyn käyttäjälle....
Ei ole ihme että isäs on tota mieltä kun profiilis on tollanen. Isäs haluaa vain suojella sua!
 
voi...
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
mun äiti ekasta:"no pitää alkaa varaan sitte abortti aika". tokasta "ekkö sää tosiaankaan ajattele yhtään". mun isä ekasta:"oliko vahinko? miten se nyt silleen, ekkö osaa ehkäsyä käyttää", tokasta:"oliko vahinko?!".. kummallakin kerralla sain tasan yhden onnittelun! isän uudelta vaimolta, se oli ainut joka onnitteli!! että voitte varmaan kuvitella kuin oli ns. "huono omatunto" molemmista raskauksista.. että ne kommentit oikeestaan pilas molemmat raskaudet. siks oonko päättäny että jos vielä joskus kolmannen saan, ni ikäville kommenteille annan vasta lukua niin viimesen päälle perusteellisesti että tietävät sanoneesa pahasti.
Profiilin perusteella et ajattele mitään vieläkään...Peesaan porukoitas
 
Alkuperäinen kirjoittaja voi...:
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
mun äiti ekasta:"no pitää alkaa varaan sitte abortti aika". tokasta "ekkö sää tosiaankaan ajattele yhtään". mun isä ekasta:"oliko vahinko? miten se nyt silleen, ekkö osaa ehkäsyä käyttää", tokasta:"oliko vahinko?!".. kummallakin kerralla sain tasan yhden onnittelun! isän uudelta vaimolta, se oli ainut joka onnitteli!! että voitte varmaan kuvitella kuin oli ns. "huono omatunto" molemmista raskauksista.. että ne kommentit oikeestaan pilas molemmat raskaudet. siks oonko päättäny että jos vielä joskus kolmannen saan, ni ikäville kommenteille annan vasta lukua niin viimesen päälle perusteellisesti että tietävät sanoneesa pahasti.
Profiilin perusteella et ajattele mitään vieläkään...Peesaan porukoitas
Miten niin??? Mikä vika profiilissa? tavallinen perhe, halit Riemurasialle!
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Alkuperäinen kirjoittaja voi...:
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
mun äiti ekasta:"no pitää alkaa varaan sitte abortti aika". tokasta "ekkö sää tosiaankaan ajattele yhtään". mun isä ekasta:"oliko vahinko? miten se nyt silleen, ekkö osaa ehkäsyä käyttää", tokasta:"oliko vahinko?!".. kummallakin kerralla sain tasan yhden onnittelun! isän uudelta vaimolta, se oli ainut joka onnitteli!! että voitte varmaan kuvitella kuin oli ns. "huono omatunto" molemmista raskauksista.. että ne kommentit oikeestaan pilas molemmat raskaudet. siks oonko päättäny että jos vielä joskus kolmannen saan, ni ikäville kommenteille annan vasta lukua niin viimesen päälle perusteellisesti että tietävät sanoneesa pahasti.
Profiilin perusteella et ajattele mitään vieläkään...Peesaan porukoitas
Miten niin??? Mikä vika profiilissa? tavallinen perhe, halit Riemurasialle!
Eka lapsi alaikäisenä(?), melkein kaksi kertaa vanhempi mies, isä ja äiti molempia raskauksia vastaan, tavallinen perhe?
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Alkuperäinen kirjoittaja voi...:
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
mun äiti ekasta:"no pitää alkaa varaan sitte abortti aika". tokasta "ekkö sää tosiaankaan ajattele yhtään". mun isä ekasta:"oliko vahinko? miten se nyt silleen, ekkö osaa ehkäsyä käyttää", tokasta:"oliko vahinko?!".. kummallakin kerralla sain tasan yhden onnittelun! isän uudelta vaimolta, se oli ainut joka onnitteli!! että voitte varmaan kuvitella kuin oli ns. "huono omatunto" molemmista raskauksista.. että ne kommentit oikeestaan pilas molemmat raskaudet. siks oonko päättäny että jos vielä joskus kolmannen saan, ni ikäville kommenteille annan vasta lukua niin viimesen päälle perusteellisesti että tietävät sanoneesa pahasti.
Profiilin perusteella et ajattele mitään vieläkään...Peesaan porukoitas
Miten niin??? Mikä vika profiilissa? tavallinen perhe, halit Riemurasialle!
Eka lapsi alaikäisenä(?), melkein kaksi kertaa vanhempi mies, isä ja äiti molempia raskauksia vastaan, tavallinen perhe?
ei 18v. ole alaikäinen ja ikä eroja on suurempiakin. Vanhempien mielipide ei tee perheestä mitenkään huonoja.
 
isäni tokaisi vain "taitaa nää silmäpussit tästä vielä kasvaa". Ja ihan huumori mielessä. Hänellä nimittäin on suvun rasitteenä isot silmäpussit ja on joutunut myös valvomaan mun ja siskojeni kanssa hirveästi.
 
esikoisen tulosta aika moni oli järkyttynyt, ei vähään aikaan oikein kukaan osannut iloita, maalaili piruja seinille jne... toka oli ihan iloinen ja odotettu. Molemmat poikia.
Nyt pari päivää sitten vasta kerroin äidilleni vauva uutiset ja hän oli vähän hämmentynyt. Toki onnitteli ja toivotti jaksamista meille tähän uusperheeseemme mutta samalla sit ihan suoraan sanoi toivovansa tyttöä.
 
memmu
Miehen veli, joka oli tapahtuma hetkellä 16v, ampaisi kahvipöydästä omaan huoneeseen märisemään ja oli niin loukkaantunut asiasta että. Jälkeenpäin selitteli, että kun on vielä miehellä opiskelut kesken eikä kummallakaan ole vakipaikkaa.

Ikää meillä molemmilla oli 25 ja mies ehti valmistua ennen vauvan syntymään ja kävi samaan aikaan töissä ja nyt on jo saanut samasta paikasta sen vakipaikankin. Mutta tulipahan selväksi, että mitä siellä anoppilassa on keskusteltu ja miehen veli on kuullut jutut. Koska ei muuten 16 vuotias tuommoisia ajattele ja tuollalailla reagoi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mene tekemään abortti :headwall:
näin oli meillä tästä kolmannesta lapsesta.kaikki vain odottaa että erotaan koska ollut ongelmia mutta kellä sitä ei oo välillä parisuhteessa?ja ollaan oltu jo 7v yhdessä
 
no sillo ku kerroin mun isälle niin kommentti oli että "jaahas vai sillä lailla, no mut ei se mitää iloinen uutinenhan tää on!"

töissä oli sanonu kavereilleen et " meinaa ne p*rkeleet musta paappaa tehä" :D:D isä oli 42 ku siit tuli paappa!

Mutsi oli ihan tohkeissaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Alkuperäinen kirjoittaja voi...:
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
mun äiti ekasta:"no pitää alkaa varaan sitte abortti aika". tokasta "ekkö sää tosiaankaan ajattele yhtään". mun isä ekasta:"oliko vahinko? miten se nyt silleen, ekkö osaa ehkäsyä käyttää", tokasta:"oliko vahinko?!".. kummallakin kerralla sain tasan yhden onnittelun! isän uudelta vaimolta, se oli ainut joka onnitteli!! että voitte varmaan kuvitella kuin oli ns. "huono omatunto" molemmista raskauksista.. että ne kommentit oikeestaan pilas molemmat raskaudet. siks oonko päättäny että jos vielä joskus kolmannen saan, ni ikäville kommenteille annan vasta lukua niin viimesen päälle perusteellisesti että tietävät sanoneesa pahasti.
Profiilin perusteella et ajattele mitään vieläkään...Peesaan porukoitas
Miten niin??? Mikä vika profiilissa? tavallinen perhe, halit Riemurasialle!
Eka lapsi alaikäisenä(?), melkein kaksi kertaa vanhempi mies, isä ja äiti molempia raskauksia vastaan, tavallinen perhe?
ei 18v. ole alaikäinen ja ikä eroja on suurempiakin. Vanhempien mielipide ei tee perheestä mitenkään huonoja.
:D olinhan mie jo melkeen 19 kun esikoinen synty.. :saint:
 
Ekasta mun äiti sanoi että oikeestaan osasikin odottaa tätä, melko iloinen mutta varmaan mietitytti tuleva.
Mun isä taisi aluksi olla vähän pettynyt, mutta pojan synnyttyä ylpeä pappa.
Miehen äiti kysyi oliko vahinko ja päivitteli laskettua aikaa kun se oli hänen syntymäpäivänsä. Pojan synnyttyä oli ylpeä että tuli niinkin nuorena mummoksi :D Mun kaveri pyysi mua vaan siiderille, olin vähän kummissani ja sanoin että tuskinpa lähden...

Toinen tuli yllätyksenä kai jokaiselle, mutta tosi vähän kuultiin mitään kommentteja.

Mun isä sanoi että katsokaakin että noita ei tule enää lisää, niin teillä on sitten parin vuoden päästä paljon helpompaa. Ihan tyypillinen heitto mun isältä, jokatapauksessa ylpeä pappa ja höpisee mieluummin muksujen kanssa kuin kuuntelis mun juttuja :D

Kolmannesta kukaan ei enää yllättynyt, anoppi oli iloinen että kahden keskenmenon jälkeen oli kolmas tulossa. Mun isäkään ei heittänyt mitään outoa :D

Kolmatta ei sitten saatukaan kotiin asti... Nyt kun on neljäs tulossa, anopille se ei ollut yllätys. Mun isälle ei olla vielä kerrottu, mutta tuskin tulee yllärinä.
Miehen veli sanoi tähän raskauteen, että Teille pitää kai ostaa kortsuja joululahjaksi :D Mun kaverit on onnitelleet kovasti ja miehen kavereilta on jo vitsit loppuneet ajat sitten :D
 
No meille 3 ja etenkin tän 4 raskauden aikana niin kommentit on heitetty tyyliin..
Olette ymmärtäneet raamatun väärin,ei yhden pidä kansottaa koko maata..
Ja oho..kannattaako Suomeen tehä lisää veronmaksajia..
Kuinka tulet jaksamaan kun onjo kolme ennestään..
No joo mua lähinnä naurattaa nää kommentit enemmän kuin itkettäis.. :D
 
Mä kerroin äidilleni raskaudestani näyttämällä sille ultrakuvaa ja kysymällä, että tiedätkös, mikä tuo on. Ei tiennyt, vaikka on aiemmin nähnyt monen monta ultrakuvaa (mun sisarusten lapsien). Sanoin sitten, että vauvahan se siellä, niin tämä oli, että kenen, jonkun kaverinko? :headwall: Ei meinannut uskoa koko asiaa, kun sitten selvensin tilannetta. En tiiä miks.
 
mam
Miten ihmisten on niin vaikea onnitella? Voihan sitä sitten kotona märehtiä yksinään, että miten ne pärjää jne. Onko Onnittelut todellakin niin vaikea sanoa.
Mulla kävi samoin kuin monelle täällä. Ei onnitteluja ja kummaksumista. Yhden työkaverin lämminhalaus jäi mieleen, hän oli aidosti tosi iloinen, vaikka itse oli ja on lapseton. hän halasi ja onnitteli!
 

Yhteistyössä