recaro young sport

VIIVI!!!
Mistä tilasit istuimen? Itse tilasin noin 2 vko sitten Maxi Cosi Priori XP:n Kidsroomista, toimitusaika oli n 4vkoa.
Itse kyllä luotan siihen, että istuin sieltä tulee, mutta mieheni on kovasti epäilevä, jaksaa koko ajan huomauttaa että tais mennä rahat sinne sen siliän tien :ashamed:
Mites muilla saksan maalta tilanneilla? Onko tavarat tullut, niin kuin on pitänytkin??
 
kmp
Meillä on ollut käytössä kyseinen istuin vuoden verran.
Penkki on tukeva, sivutörmäyssuojat on hyvät, kankaat(meillä mikrokuitu) on laadukkaita. Istuin on helppo kiinnittää ja sen saa tukevasti kiinni autoon.
Pitkästä käyttöiästä myös iso plussa. Ja istuin on myös sopuhintainen(käyttöikään nähden).

Meidän istuin on Saksan tuonti tavaraa, ei saanut sitä Suomesta vielä vuosi sitten. Tilattiin se Kinderpardies-Essen nimisestä nettikaupasta, tuli kotiovelle kannettuna 3:ssa päivässä ja toimitus- ym kulut oli muistaakseni 25 euroa.
 
Mä tilasin www.babyparadies-shop.de
Postikulut oli 18 euroa (riippuu tavaran painosta)

Ja olen kyllä luottavaisin mielin, sillä olen tilannut aiemmin (tosin eri sivuilta) Hartanin vaunut ja olin tyytyväinen. (tuolloin oli ilmainen kuljetus kun meni joku euroraja rikki)
 
Meille tuli jo tuo istuin, reilu viikko meni vaikka luvattiin 3 viikossa. Eli posiitivinen kokemus sinänsä :D

EI olla vielä käytännössä kokeiltu kun painoa ei vielä 9 kiloa ihan ole (ensi viikolla joka tapauksessa käyttöön vaikka olisi hiukan allekin), kuivaharjoiteltu on sisällä ja hyvältä vaikuttaa. Ainoa mikä vähän epäilyttää on nuo pään sivutuet kun on niin isot (varmasti turvalliset) mutta ei kovin hyvin nää sieltä takaa, että miten sitten viihtyy autossa.
Hyvän näköinen on kyllä ja laadukkaan oloinen. Meillä tuollainen tummanharmaa/oranssi väritys, en oo varma kumpi kangas tuo on, mutta on sellaista laadukkaan autonpenkki plyysin tuntuista.
 
Meillä on kyseinen istuin ollut esikoisella jo vuoden ja ollaan tykätty. Pojalle ollaan hankkimassa samanlaista. Liikkeessä sanoivat että kyseinen istuin on parempi kuin esim. Britaxin Two-Way elite ja sanoivat yhdeksi syyksi sen että tuossa Recarossa ei vyöt mene solmuun joka pitää paikkansa muuten.
 
Sen haluaisin vielä tietää et mistä nettiosotteesta te saksasta ootte nitä kattonu? Me ostettiin toi esikoisen se ihan lastentarvikkeesta muistaakseni vantaalta mut näyttiolevan yhdessä saksalaisessa jo 80? halvempi
 
tyytyväinen
Tuo istuin on nimenomaan kasvot menosuuntaan. Mutta voin suositella, meillä on käytössä ja varmasti tulee pikkusiskollekin kunhan kasvaa sen verran, että noin päin käännetään.
 
mulla oli toi nettiosote tossa ylhäällä. oli niitä vissiin muuallakin, mutta päädyin tuohon en muista miksi. mutta tuli maksamaan n.220euroa kotiinkuljetettuna ja oli siellä sivuilla eri kuosilla jonkun 10-20 halvempiakin.
 
Lisään tänne yhden miinuksen minkä olen löytänyt. Meillä istuin käytössä kakkos autossa nyt pari kuukautta. Se remmi millä kiristetään turvavyöt on turhan lyhyt. Eli kun vyöt on löysätty niin kiristysremmin pää menee niin lähelle penkkiä että siitä on vähän vaikea saada jopa kiinni. Voi tietty olla että meillä on tuo kiristysremmi poikkeuksellisen lyhyt.

Muuten ei moitteita.
 
Meillä on ollut kyseinen istuin tytöllä käytössä heti siitä saakka kun 9kg raja tuli täyteen. Ja mitään moitittavaa en kyllä löydä! Kaikinpuolin tosi hyvä. Itseänikin epäilytti alkuun suuret sivutuet, että miten viihtyy, mutta kyllä sieltä näkee! Vöiden päässä oleva "nippeli" kertaalleen irtosi, mutta se laitettiin kiinni ja hyvin on taas pelannut!

Meillä kakkosautossa Britaxin two-way-elite ja recaro on kyllä mielestäni todella paljon parempi!
 

Yhteistyössä